הורים וילדים

קונים כלי כתיבה ומחברות? כך תחסכו עשרות שקלים בקלות

מתזזים בין אטרקציות וקניונים על בסיס יומי? בין כל היציאות והבילויים הגיע הזמן להציץ בלוח השנה - שנת הלימודים החדשה מתקרבת בצעדי ענק. אם עדיין לא קניתם מחברות וכלי כתיבה – זה בדיוק הזמן לעשות זאת. מדובר בקנייה שיכולה להגיע למאות שקלים בלי להניד עפעף אבל, למרבה השמחה, אפשר לחסוך חלק ניכר מההוצאות אם רק עושים את זה נכון

אא

אם המחשבה על שנת הלימודים הקרבה וקניית כלי כתיבה מעוררת בכם חשש – אתם לא היחידים. המחירים, הבקשות של הילדים, והמחשבה על ההוצאה הענקית – גורמים להורים רבים לדחות לרגע האחרון את הקנייה הגדולה. כמה ימים לפני סוף החופש הם מעמיסים חבורה של זאטוטים על הרכב בדרך לחנות כלי כתיבה מרכזית (ויקרה), קונים מכל הבא ליד מתוך עייפות או ייאוש, (תלוי במצב), והתוצאה הסופית – חשבונית קנייה מטורפת שלא מביישת את התלמידים של בית המלוכה הבריטי. הבעיה היחידה – אתם לא באנגליה ואין לכם חשבון מלכותי לכיסוי ההוצאות.

האם אפשר גם אחרת? מסתבר שכן. אספנו לכם 5 טיפים לקנייה חכמה וחסכונית שתגרום לחשבון הבנק שלכם לחייך, ולכם להירגע:

  1. קנו חכם – אל תחכו לרגע האחרון. מי שמחכה לרגע האחרון בחופש מקבל שני דברים – מדפים ריקים, וחנויות עמוסות בהורים עייפים וילדים מלאי אנרגיות של סוף חופש. לא כיף.

הזמן לקנייה הוא היום. אל תחכו עוד רגע.

 

  1. ערכו רשימה – אל תצאו מהבית בלי רשימה מסודרת. שבו והכינו רשימה של כל כלי הכתיבה והמחברות להן זקוק כל ילד. אינה דומה רשימת כלי כתיבה של נערה בכיתה ט' לרשימה של ילד שעולה לכיתה א'.

 

  1. השוו מחירים – היום, כל המחירים נמצאים און-ליין. ישנן רשתות יקרות מאוד וישנן רשתות זולות שמחזיקות כלי כתיבה איכותיים לא פחות מהרשתות המפונפנות. יחד עם זאת, חשוב לשים לב: לא תמיד המחירים בסטוק המקומי זולים יותר. עשו סקר שוק לפני שאתם הולכים לקנות. יתכן שהמחברות לכיתה א' זולות משמעותית בחנות אחת, אבל אם הילדים שלכם בתיכון – זה לא באמת מה שחשוב לכם.

מי שיש לו ילדים בוגרים יבדוק את מחיר העטים, מחברות הספירלה והמרקרים. ומי שילדיו קטנים יבדוק את מחירי הטושים, העפרונות, המחברות החכמות וצבעי הפסטל. כל גיל והקנייה שלו.

 

  1. מותגים עולים יותר – אותה מחברת עם כריכה ממותגת יכולה לעלות פי 2. אם בכל זאת החלטתם לקנות מחברות מעוצבות וכלי כתיבה ממותגים, הקציבו מראש כמות ותקציב לכל ילד. אפשר להחליט יחד עם הילדים על כמה פריטים כאלו, בעוד שאר הפריטים יהיו איכותיים אך נקיים ממיתוג יקר. יחד עם זאת, חשוב לזכור שלפעמים הזול עולה יקר – כמה מאכזב לקנות "עפרון שפיצים" ולגלות בבית שהוא פשוט לא עובד. יש דברים שכדאי להשקיע בהם – עפרונות שפיצים איכותיים, עטים טובים, מחקים. עדיף לרכוש כמה עטים בודדים איכותיים על פני חבילה זולה של עטים שיתפוצצו ויכתימו את הקלמר.

  1. אל תלכו עם הילדים – כנראה הסעיף הכי חשוב ברשימה. נכון שזה נשמע מפתה ללכת עם הילדים ולעשות להם "יום כיף"? ובכן, תנו לי להזכיר לכם שאכן מדובר ביום שלם, אבל לא בטוח שיהיה "כיף". לכו לבד, או רק עם הילדים הגדולים. אלו שלא מבקשים בלי סוף "אמא תקני לי". תרוויחו מכך שני דברים עיקריים: רוגע ושלווה בעת הקנייה, וחשבון הוצאות קטן משמעותית. תודו לי אחר כך.

יש לכם טיפים משלכם לקנייה חכמה לקראת שנת הלימודים הקרבה? כתבו בתגובות ושתפו את כולם.

תגיות:חזרה ללימודיםכלי כתיבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה