מעניין

אדם נתן ל-ChatGPT מאה דולר כדי להקים עסק. לא תאמינו מה קרה לו

בחודש מרץ השנה ג'ייסון גרייטהאוס הכריז: "נתתי ל-ChatGPT תקציב של 100 דולר ואמרתי לו לעשות כמה שיותר כסף". מה קרה לו חודשיים אחרי?

  • כ"א אב התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כדי להקים עסק תזדקקו בדרך כלל לשיווק, פרסום וגיוס עובדים. אבל אם מסתמכים על מה שעומדת לחולל מהפכת ה-AI, או בשמה העברית "הבינה המלאכותית", ייתכן שבקרוב לא תצטרכו את כל זה. בחודש מרץ השנה החליט ג'ייסון גרייטהאוס פול להפוך לכוכב רשת, והכל בזכות ציוץ אחד: "נתתי ל-ChatGPT תקציב של 100 דולר ואמרתי לו לעשות כמה שיותר כסף״, כתב. ״אני משמש בתור הנציג האנושי שלו ואעשה כל מה שהוא יגיד לי".

מאות אלפי גולשים עקבו אחריו. הם תהו כיצד ChatGPT יכול לתפקד בתור יועץ. פול קיבל 7,700 דולר כתרומות כדי להקים את העסק הזה. הציפייה הייתה שה-AI יהפוך את המאה דולר להרבה כסף, אך 5 חודשים בלבד אחרי, אפשר להכריז: הוא נכשל.

בהתחלה, ChatGPT הציע לו לפתוח אתר חדש שעוסק במוצרים ידידותיים לסביבה, לבית ולגינה. השם שהוצע היה GreenGudgetGuru והדומיין היה בתקציב. ChatGPT הבטיח למשקיע שכסף ראשוני ייכנס דרך מכירת פרסומות והפניה לאתרי מכירה. הוא בנה את האתר לפי ההוראות של ChatGPT וקנה את הדומיין.

במרץ פול הרוויח 130 דולר. דף הבית היה פעיל, אבל אנשים לא גלשו לשאר הקטגוריות. סוף דבר: האתר מוביל כיום לדף 404, כלומר - שגיאה. מאז, פול כבר לא מעדכן על מה שקורה עם הדף שלו. אז נכון, הניסוי נכשל, אבל מלמד לא מעט לקראת ההמשך. האם בעתיד הבינה המלאכותית תוכל לבצע עבורנו גם תכנית כלכלית?

תגיות:ChatGPTהבינה המלאכותית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה