חדשות בארץ

מפקד חיל האוויר על הסרבנות: "רוחות צד רעות שנועדו לקעקע בנו בחוסר אחריות משווע"

האלוף תומר בר קרא להתעלם מאותם "רוחות" שלדבריו פוגעים בחיל. דובר צה"ל: "יש אירועי נפקדות בצה"ל. כשאנשים לא מתייצבים או כשיש נפקדות, נטפל"

אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)
אא

מפקד חיל האוויר, האלוף תומר בר, התייחס היום (שני) לתופעת הסרבנות בחיל, בעקבות איומי אנשי המילואים לא להתייצב לשירות.

בביקור שקיים בבסיס חיל האוויר בתל נוף, לרגל טקס החלפת פיקוד הבסיס, אמר בר: "כולנו פועלים בימים אילו ללא לאות לשוחח, להקשיב, לשמר את הלכידות הגדולה והמיוחדת של החיל שהייתה ושתהיה. אני מצדיע לכל משרתי החיל המופלא שלנו בסדיר ובמילואים ולבני המשפחות, ואומר – אנחנו עושים את הנכון, הצודק, הראוי. נמשיך להגן על מדינת ישראל, מהאוויר ומהקרקע, ברוח השליחות שמלווה אותנו תמיד, במקצועיות וללא פשרות, תוך התעלמות מרוחות צד רעות שנועדו לקעקע בנו בחוסר אחריות משווע".

גם דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, התייחס לסוגיה בריאיון שהעניק לכלי התקשורת. בנוגע למחלוקת סביב הרפורמה המשפטית ולדיווחים על בעיות בלכידות הצבא, אמר הגרי: "אנחנו מתאמצים לשמור על הלכידות והכשירות בצבא, וזה אתגר גדול בימים האלה, המטרה היא לא להכניס את המחלוקת לשורות צה"ל. תהיה פגיעה משמעותית בהנחה שאנשים לא יתייצבו בהמשך".

"צה"ל הוא הפנים של החברה הישראלית, כשאין קונצנזוס בחברה זה נכנס לתוך צה"ל. הדרך שלנו להתמודד עם זה זה לדבר עם כל מערך בנפרד, עם כל בן אדם בנפרד, לשמור על כשירות של חיל האוויר למלחמה, לשמור על הלכידות בתוך צה"ל. באירועים הנוכחיים יש אירועי נפקדות בצה"ל, זה קורה אחת ל' בגדודי המילואים. צריך לטפל טיפול משמעתי כשאנשים לא מתייצבים או כשיש ניפקדות, נעשה את זה"- סיכם הגרי.

תגיות:חיל האווירדובר צה"לתומר ברצה"לסרבנות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה