חדשות בעולם

ברלין: בן 19 דיבר בטלפון בעברית - והותקף על ידי שלושה גרמנים

ברלין: בן 19 הותקף באכזריות על ידי שלושה גברים, לאחר שדיבר בטלפון בעברית

אא

בחור ישראלי בן 19 שטייל בגרמניה - הותקף אתמול באכזריות על ידי שלושה בריונים, לאחר שהללו שמעו אותו מדבר בעברית. 

התקרית המחרידה אירעה בשכונת קרויצברג, בזמן שבן ה-19 הלך לתומו ברחוב ביחד עם חברו ודיבר בטלפון בעברית - כשלפתע נעצרה לידם מכונית עם שלושה גברים.  

הגברים יצאו מהמכונית בהפגנתיות, ניגשו לבן ה-19 ואחד מהם פנה אליו בגרמנית. התייר הישראלי, שכלל לא הבין גרמנית, לא ענה לו - והגבר הגרמני החל להכות אותו, ולהפיל אותו לרצפה. לדברי עדי ראייה, הגברים האחרים הצטרפו גם הם 'לחגיגה', וכולם הפליאו מכותיהם בצעיר הישראלי שכלל לא הבין על מה המהומה. לאחר ש'סיימו', נכנסו לרכבם ונסעו, כשהם מותירים את הצעיר על המדרכה כשהוא פצוע וזב דם. 

שוטרים שהוזעקו למקום הבהילו את הצעיר לבית החולים המקומי - שם קיבל טיפול רפואי לזרועותיו ופניו שנפגעו. בד בבד הודיעה המשטרה כי פתחה בחקירת האירוע, ובה תיבדק האפשרות כי מדובר בפיגוע על רקע אנטישמי. 

רון פרוסור, שגריר ישראל בגרמניה, התייחס לאירוע בפוסט טעון שכתב ברשתות החברתיות, ובו פנה לרשויות גרמניה לפעול במלוא האמצעים העומדים לרשותם, על מנת לעצור את התקיפות הללו נגד תיירים יהודים. "ישראלים ויהודים לא צריכים להרגיש לא בטוחים בהליכה ברחובות ברלין או כל עיר גרמנית אחרת", כתב פרוסור. "על הרשויות הגרמניות לנקוט בכל האמצעים כדי לעצור את ההתקפות וההסתה האלה נגד ישראלים ויהודים, לפני שיהיה מאוחר מדי", סיכם. 

תגיות:ברליןתקיפהישראלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה