חדשות בארץ

נתניהו במסר מאיים לנסראללה: "לא כדאי לו להעמיד אותנו למבחן"

ראש הממשלה התייחס בישיבת הממשלה לאיומים שהשמיע מזכ"ל חיזבאללה בסוף השבוע: "אנחנו לא מתרגשים מאיומי בונקר, לא כדאי לו להעמיד אותנו במבחן. נסראללה ימצא אותנו עומדים כתף אל כתף"

(צילום: MARC ISRAEL SELLEM / POOL)(צילום: MARC ISRAEL SELLEM / POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון), בישיבת הממשלה השבועית, לדבריו של מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, בסוף השבוע האחרון: "אנחנו לא מתרגשים מאיומי בונקר, לא כדאי לו להעמיד אותנו במבחן. נסראללה ימצא אותנו עומדים כתף אל כתף".

בנאום בעצרת שיעית גדולה בדרום ביירות, אמר מנהיג ארגון הטרור כי "לבנון היא מדינה מותקפת, וישראל עדיין כובשת חלקים ממנה. ההתנגדות לא תקל ראש באחריות המוטלת עליה בתגובה ובשחרור אדמות, אנחנו מוכנים לכל אופציה ולא נשתוק מול כל מעשה טיפשי".

דבריו של נסראללה נאמרו על רקע המתיחות הגוברת בגבול הצפון, בעקבות שורת פרובוקציות של חיזבאללה, שכללו בין היתר הקמת אוהלים בשטח ישראל בהר, השחתת וגניבת מצלמות תצפית סמוך למטולה וניסיונות לחצות את הגדר.

בישראל מעריכים כי המשך פעולות אלו עלול להסתיים בעימות צבאי. בימים הקרובים צפויים להתקיים דיונים בנושא בהשתתפות ראש הממשלה.

בפתח ישיבת הממשלה התייחס נתניהו גם לרפורמה המשפטית: "ננצל את פגרת הקיץ לנסות להגיע להסכמות, מקווה שידינו המושטת לא תישאר באוויר. אפשר וצריך להגיע להסכמות, ורוב גדול בציבור מבין את האמת הפשוטה הזאת".

תגיות:לבנוןחסן נסראללהחיזבאללהבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה