חם ברשת

השחקן ריגש: "ערב תשעה באב. היא לא סלחה לי, אבל אני כן"

שי גולדשטיין שמותקף לאחרונה על רקע דעותיו סיפר: "עבדנו פעם, עכשיו אני האויב שלה כי אני לא חושב כמוה ותומך במחאה שלה". יעקב ברדוגו: " המדינה של כולנו. הוי מתלמידיו של אהרן, אוהב שלום ורודף שלום"

  • ט' אב התשפ"ג
(צילומים: משה שי, חיים גולדברג / פלאש 90) (צילומים: משה שי, חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

"ערב תשעה באב, אני מבקש להביע סליחה ומחילה כלפי כל מי שנפגע מדברים קשים ומעליבים שיצאו מפי בתקופה סוערת וקשה זו. אני תקווה שכולנו נחזור להיות עם מלוכד לטובת מדינת ישראל ואזרחיה כולם". כך כתב העיתונאי יעקב ברדוגו בפוסט שפרסם, לקראת תשעה באב.

"אין לנו ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת – צה"ל של כולנו, הכלכלה של כולנו, המדינה של כולנו. הוי מתלמידיו של אהרן, אוהב שלום ורודף שלום", הוסיף ברדוגו.

העיתונאי הוותיק הוא ממש לא היחיד שהעלה פוסט במהלך הצום. השחקן שי גולדשטיין סיפר את הסיפור שלו. "אתה האויב שלי. ככה היא כתבה. עבדנו פעם ביחד. הערכה הדדית. עכשיו אני האויב שלה. אני וחיזבאללה אחד אנחנו בשבילה. כי אני לא חושב כמוה. כי אני לא תומך במחאה שלה. אז אני האויב שלה", כתב. "ערב תשעה באב. לעולם לא אסלח לך היא כותבת לי. זה עצוב. אבל את יודעת מה, אל תסלחי לי. אני סולח לך".

גולדשטיין מוצף לאחרונה בתגובות, הקנטות משמאל וחיזוקים מימין. באמצעות הפוסט, הוא מנסה לאחות את הקרע. הוא הותקף לאחרונה לאחר שהגן על אחיו החרדים, בפוסט שהגיע על רקע ההתנגדות העזה של ארגוני השמאל להקמת דוכני תפילין וזיכוי הרבים.

גולדשטיין התייחס גם ל"רופאים ששוקלים רילוקיישן", כלומר אלה שמאיימים לעזוב את ישראל בגלל הרפורמה. "שינוי קטן באיזה חוק שלא משפיע על חייהם בשום צורה והם רצים לארוז. לא ייאמן", כתב. "חלקים בעם שמוכנים לנטוש בקלות כזו את הארץ שלהם. בגלל כאלה הפסדנו את הארץ הזאת בעבר וכנראה נפסיד אותה שוב בעתיד. עוד לא עבר שום חוק שמשנה את חייהם בשום צורה והם רוצים לברוח. חלשים".

תגיות:תשעה באבשי גולדשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה