חדשות בארץ

מאות משרתי מילואים צעדו בתל אביב: "באנו להביע עמדה ברורה נגד הסרבנות"

אנשי מילואים בעבר ובהווה צעדו בתל אביב כנגד תופעת הסרבנות. מארגני הצעדה: "תמיד נבוא להתייצב לשמור על הבית ועל צה"ל בכל מחיר". בהמשך הצטרפו להפגנת התמיכה ברפורמה המשפטית

(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)
אא

מאות אנשי מילואים צעדו אחר הצהריים (ראשון) בתל אביב, תחת הסיסמה "מילואים ללא תנאים, שומרים על הבית ונאמנים לרוח צה"ל". הצעדה הגיעה על רקע תופעת הסרבנות, שנשמעת בימים האחרונים על ידי מתנגדי הרפורמה המשפטית. בצעדה נטלו חלק לוחמים, טייסים, אנשי מודיעין ומפקדי עבר ביחידות השונות של צה"ל. הצעדה החלה בכיכר הבימה והסתיימה בצומת קפלן, שם חברו הצועדים להפגנה של תומכי הרפורמה המשפטית.

סא"ל במיל' בועז קוקיא, מתנועת הביטחוניסטים, אמר במהלך הצעדה: "באנו להביע עמדה ברורה נגד הסרבנות, ושאנחנו נגד הכנסת הפוליטיקה לתוך צה"ל. כמשרת מילואים ואב שכול שהתנגד לקואליציה הקודמת, לא חשבתי להפסיק להתנדב בצה"ל. אני קורא לכל מי קורא לאיים בסרבנות לחזור בו, ואם לא, על צה"ל להוציא אותו מהשירות".

אביחיל פלד, שנפל בשבי במלחמת יום כיפור, הצטרף לצועדים ואמר: "אני כאן מכיוון שכל אחד שנמצא כאן הוא בשליחות האומה. כל מי שכאן בא לומר דבר חשוב, שלא ניתן שייקחו לעם ישראל את ארץ ישראל. מה שקורה היום לא מובן בשום שכל, ואנחנו כאן עד שיובן שאנחנו עם אחד, בלב אחד".

יואל שילה, מיוזמת מילואים ללא תנאים, וממארגני הצעדה, הוסיף: "באנו כדי להיות הקול של הרוב הדומם, של מאות אלפי מילואימניקים שיודעים שהכנסת הפוליטיקה לצבא תפגע בו. אנחנו מגנים את מכתבי הסרבנות למיניהם, ותמיד נבוא להתייצב לשמור על הבית ועל צה"ל בכל מחיר".

תגיות:סרבנותמילואיםהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה