חדשות בארץ

קצין צה"ל נפצע, ניסיון אחרון לפשרה בנוגע לעילת הסבירות: סיכום חדשות השבת

גורמים משפטיים בניסיון אחרון לפשרה בנוגע לעילת הסבירות, אוקראינה בפעולה הרסנית, וחשד לפיגוע דריסה. סיכום חדשות השבת

אא

ניסיון לפשרה: בסוף השבוע הועלה רעיון לפשרה חדשה שתאפשר להגיע למתווה בנושא צמצום עילת הסבירות. את ההצעה יזמו בכירים בעולם המשפט העוסקים בניסיון למציאת מתווה חוקי שיאפשר פשרה. על פי ההצעה יהיה ניתן לבטל החלטות ממשלה בשל טיעון שהן לוקות ב"אי סבירות קיצונית", אך רק במידה שיהיה רוב של לכל הפחות עשרה שופטי עליון מתוך הרכב מלא של 15 שופטים.

חשד לפיגוע דריסה: בצה"ל דיווחו אתמול (שישי) על חשד לפיגוע בסמוך לכפר סבסטיה שעל יד שכם. בתגובה לכך ירה כוח צה"ל לעברו ודווח כי אחד מהפלסטינים שהיו ברכב נהרג. חיילי צה"ל לא נפגעו כלל.

קצין צה"ל נפצע: בעקבות מהומות והפרות סדר של פלסטינים בסמוך לכפר בית אומר, הוזעקו כוחות צה"ל ומג"ב למקום. הלוחמים השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות כדי להשליט סדר, ובמהלך הפעילות נפצע קצין צה"ל באורח קל מרסיסי מטען ופונה לבית החולים.

הפיגוע בירושלים – אירוע טרור: בשב"כ יצאו בהודעה על כך שאירוע הדקירה שהתרחש ביום חמישי האחרון בשכונת גילה בירושלים, בו נפצע קשה הישראלי אור סייר, הוא פיגוע טרור. עוד צוין בהודעה כי נעצרו שלושה פלסטינים מבית לחם, שלושתם שוהים בלתי חוקיים, בחשד למעורבותם בפיגוע.

"דואגים מההתפתחויות": בחברת דירוג האשראי פיץ' הודיעו כי הם "עוקבים בדאגה" אחר ההחלטות שיתקבלו בנוגע לנושא החקיקה. לאחרונה ביקרו חברי משלחת של החברה בארץ ועדכנו כי הם מודעים לבעייתיות שבנושא, ודואגים מאוד מההתפתחויות.

אוקראינה בפעולה הרסנית: צבא אוקראינה יצא בשורת פיצוצים של מחסני תחמושת ומסוף דלקים גדולים בחצי האי קרים הנמצא בשליטה רוסית. משרד הביטחון האוקראיני אישר את הפעולה וציין כי כל המקומות הללו הושמדו.

התחזית: מחר (ראשון) וביתר ימות השבוע, צפויות הטמפרטורות לעלות בכל רחבי הארץ וייווצר גל חום. שיא החום צפוי בימים שלישי ורביעי, עם טמפרטורה של עד 45 מעלות באזור בית שאן ו-35 מעלות בירושלים ובשפלה.

תגיות:תחזיתסיכום חדשות השבתעילת הסבירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה