חדשות בארץ

כתב אישום נגד המפגינה שחבטה בראשו של השר דיכטר

כתב אישום הוגש נגד המפגינה שתקפה את השר אבי דיכטר באמצעות מוט של דגל, במהלך הפגנה נגד הרפורמה המשפטית. כתב אישום הוגש גם נגד מפגין שנשך את אחד ממאבטחי השר

  • כ"ט תמוז התשפ"ג
דיכטר (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)דיכטר (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

ארבעה חודשים לאחר ששר החקלאות אבי דיכטר הותקף במהלך הפגנה נגד הרפורמה המשפטית, הוגש אתמול (שני) נגד המפגינה שחבטה בראשו עם מוט של דגל. כתב אישום נוסף הוגש נגד מפגין שנשך את אחד ממאבטחיו של השר. השניים מואשמים בעבירות של תקיפת עובד ציבור וניסיון חבלה במזיד ברכב.

התקרית התרחשה בעת שדיכטר יצא מכינוס באיירפורט סיטי ועשה את דרכו למכוניתו. שני הנאשמים, יחד עם עשרות מפגינים, הקיפו את הרכב. על פי פרטי כתב האישום, הנאשם בעט ברכב בחוזקה ולאחר מכן ניסה להימלט. אחד מאנשי האבטחה ניסה לתפוס אותו ולמנוע את בריחתו. הוא הניח את ידו על כתפו של הנאשם, שהגיב בנשיכת פרק כף ידו.

באשר למפגינה, מכתב האישום עולה כי היא הניפה את הדגל בו אחזה לעברו של דיכטר אך לא פגעה בו, וכשהניפה שנית את הדגל פגעה בראשו. בהמשך היא רצה לעבר הרכב וחבטה במכסה המנוע בעוצמה באמצעות הדגל.

לאחר התקרית, מסר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מגנה בכל תוקף את תקיפתו של השר אבי דיכטר בידי פעילת שמאל ודורש מראשי האופוזיציה להפסיק מיד את האנרכיה, האלימות וההסתה כלפי נבחרי ציבור. אני דורש מהמשטרה והפרקליטות לפעול מיד ובתקיפות נגד כל מי שמרים את ידו על נבחרי ציבור – לפני שיהיה מאוחר מדי".

תגיות:הפגנותאלימותכתב אישוםאבי דיכטרהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה