חם ברשת

קובי פרץ ריגש: "אשתי מטפלת באמי במסירות ובאהבה"

הזמר כתב פוסט לאשתו בו חשף: "אם היו מתארים לפני 15 שנה את התרחיש הזה, אני לא בטוח שלא היית בורחת. וכמוך, כמוני - שאני אהיה דתי ומסורתי יותר? מה לי ולרעננה?"

  • כ"ד תמוז התשפ"ג
(צילום: רוני שוצר / פלאש 90)(צילום: רוני שוצר / פלאש 90)
אא

הזמר קובי פרץ כתב השבוע פוסט לאשתו ענבל, בו חשף כי הוא מתחזק, אבל גם את העובדה שהיא מטפלת באמו במסירות ובאהבה. הפוסט הזה זכה לשיתופים ברשת משום שהוא ריגש את הקוראים. רק לאחרונה זכה פרץ להיות סנדק בברית של זוג שאינו מכיר. הם בחרו בו בטענה שהוא רוכש כבוד לאמו, והם רוצים שהילד שלהם "יירש" את התכונה הזאת.

"ענבלי שלי", כתב לה פרץ. "החודש התחלנו פרק נוסף בחיים עם מעבר לבית חדש ב"ה. שמנו מול עיינינו רק את טובת הילדים, למען החינוך והסביבה. בבית החדש, יש חדר מוכן לאמא שלי, נגיש ומותאם עבורה. כשהיא באה, את מטפלת בה במסירות ובאהבה לא פחות מהבנות שלה. כנ"ל גם לגבי אמא שלך חמותי היקרה".

"אם היינו לוקחים כדור בדולח כשהתחתנו היום בדיוק לפני 15 שנה ומתארים לנו את התרחיש הזה, אני לא בטוח שלא היית בורחת. בוודאי מצהירה בקול עם ועדה, אין סיכוי. וכמוך, כמוני. שאני אהיה דתי ומסורתי יותר? מה לי ולרעננה? ובטח ובטח שאישתי תנהל אותי...".

לסיכום כתב פרץ: "כל המסע שלנו רק מראה כמה נועדנו זה לזו. מאחל לנו לעוד שנים רבות וטובות. תודה רבה לה' יתברך על כל החסד. בהמשך הסביר כי "את הנס שקרה לי בחיים האלה".

תגיות:חם ברשתקובי פרץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה