יש אלוהים

מדענים לא מאמינים בבורא עולם?! 9 ציטוטים שלא מותירים ספק – המדע מוכיח את קיומו של מתכנן עליון

אם עד עכשיו חשבתם שאנשי מדע אינם מאמינים בכוח עליון שברא את עולמנו, אז בואו נשבור את המיתוס. קבלו תשעה ציטוטים של אנשי מדע נודעים, שמוכיחים כיצד התקדמות המחקר המדעי וגילוי המורכבות בבריאה מעידים על תכנון של יד מכוונת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חוקי המדע, קבועים פיזיקליים ותנאים רבים, המכווננים יחדיו בצורה מדויקת על מנת לאפשר חיים, מובילים מדענים רבים למסקנה כי חייבת להיות השגחה עליונה שתכננה ובראה את העולם.

1. פרופ' פול דיוויס, אסטרופיזיקאי מאוניברסיטת ניו קאסל: "הדבר המפליא באמת איננו העובדה שהחיים על-פני כדור הארץ מאוזנים על חודו של סכין, אלא שכל היקום מאוזן על חודו של סכין והיה הופך לתוהו ובוהו אם אחד מהקבועים היסודיים בטבע היה שונה ואפילו במעט. היקום נראה מתאים באופן בלתי סביר להופעת החיים ונראהשהוא מתוכנן כך".

2. פרופ' פראד הויל, אסטרונום אנגלי עטור פרסים: "מספר גדול מאוד של 'מקרים ממוזלים' חד פעמיים אשר אירעו ברצף הנכון במהלך היווצרות העולם, מצביעים על הכוונה והתכליתיות של חוקי הטבע... הפירוש הפשוט של התצפיות לפי השכל הישר והבלתי משוחד מצביע על ישות האחראית לכיוונון חוקי הפיסיקה, הכימיה והביולוגיה, ושאין בטבע חוקים עיוורים כלל וכלל. אינני מאמין שפיסיקאי, הבודק את העובדות יכול להימנע מלהסיק שחוקי הפיסיקה הגרעינית תוכננו בצורה מדויקת תוך מחשבה על התוצאות שהן מולידים בבטן הכוכבים".

3. ד"ר דניס סקיאמה, ראש מצפה החלל של אוניברסיטת קמברידג': "אם תסיט ולו במעט את חוקי הטבע או את אחד מהקבועים הפיסיקליים, למשל תגדיל או תקטין את מטענו של האלקטרון, אזי יתפתח היקום באופן שונה לחלוטין וקרוב לוודאי שחיים אינטליגנטיים לא יוכלו להיווצר בו".

4. ד"ר דויד דוטש, מן המכון למתמטיקה באוניברסיטת אוקספורד: "אם משנים אחד מן הקבועים הפיסיקליים, ולו רק באחוזים מעטים בכיוון אחד, הכוכבים יכלו את עצמם... אם לעומת זאת, נשנה אותם בכמה אחוזים בכיוון ההפוך, אזי שום יסוד הכבד מהליום לא יוכל להיווצר. דהיינו, לא יהיה פחמן וממילא לא יהיו חיים, לא תהליכים כימיים ושום מורכבות".

5. אלברט איינשטיין, מגדולי המדענים בכל הזמנים, אומנם לא קיים תורה ומצוות אך האמין בקיומו של ה'. לאור מחקריו ותגליותיו, טען כי לא ייתכן שהעולם נוצר בצורה רנדומלית וכי בהכרח קיימת יד מתכננת ומכוונת, השולטת בהרמוניה הקיימת בעולמנו. 

"האמונה שלי מורכבת מהערצה כנועה, לרוח עילאית הבלתי מוגבלת, המגלה את עצמה בפרטים קלי הדעת, שאנו מסוגלים לתפוש במוחותינו השבריריים והחלושים" (מתוך הספר 'כמו שאיינשטיין אמר', עמ' 142; 'ניו יורק טיימס', 19 אפריל 1955).

6. סטיבן הוקינג, מגדולי הפיזיקאים, אסטרופיזיקאי ותאורטיקן אנגלי, ששימש כפרופסור באוניברסיטת קיימברידג', כותב בספרו 'קיצור תולדות הזמן': "התופעה הראויה לציון היא, שהערכים של המספרים האלה [= קבועי הפיסיקה] נראים כאילו הותאמו בצורה מדוקדקת לאפשר הופעת חיים".

7. פרופ' סטיבן ויינברג, חתן פרס נובל בפיסיקה, אמר בראיון לירחון האמריקאי 'Scientific American' : "החיים כפי שאנו מכירים אותם, היו בלתי אפשריים, אם אפילו שינוי קטן ביותר היה חל באחד מהקבועים הפיסיקליים".

8. מייקל טרנר, אסטרופיסיקאי מאוניברסיטת שיקגו וממעבדת החלקיקים 'פרמילאב': "מידת הדיוק [= של הכיוונון העדין של חוקי הטבע] היא כמו זו הנדרשת על מנת לירות חץ מקצה אחד של היקום אל קצהו השני על מנת לפגוע במטרה שקוטרה מילימטר אחד".

9. פרופ' ג'ון ארצ'בלד ווילאר , נשיא האקדמיה למדעים של ארה"ב:  "במרכז כל החומר והתכנון של היקום מצוי גורם המעניק חיים לכל המכונה העולמית הזו".

המדענים כבר הבינו – יש בורא לעולם. צפו:

פרופ' דורון אורבך, ראש המחלקה לאלקטרו-כימיה באונ' בר-אילן, בעל המצאות בקנה מידה עולמי, המתעתד לכבוש פסגות בתחומי האלקטרוניקה השימושית – חזר בתשובה בעקבות תגליותיו בעולם המדע. "מצאתי את אלוקים במעבדה", הוא מסביר. צפו בראיון המרתק:

 

תגיות:מדעניםאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה