מתכונים ב-5 דקות

לילדים נמאס מארוחת בוקר משעממת בחופש? זה המתכון שלי לקציצות ביסלי גריל וגבינה

אם אתם שומעים בכל חופש את אותו ניגון שחוזר על עצמו: אמא, אני רעבה', ולילדים כבר נמאס מביצה רגילה ומשעממת לארוחת הבוקר - נסו להפתיע אותם עם קציצות בטעם ביסלי גריל שמכינים בחמש דקות עבודה וכמעט בלי ללכלך כלים

אא

אם אתם שומעים בכל חופש את אותו ניגון שחוזר על עצמו: אמא, אני רעבה', ולילדים כבר נמאס מביצה רגילה ומשעממת לארוחת הבוקר - נסו להפתיע אותם עם קציצות בטעם ביסלי גריל שמכינים בחמש דקות עבודה וכמעט בלי ללכלך כלים.

המתכון הזה למעשה נולד בחופש הגדול שלי - חופש שבו יצאתי בגדול משעבוד לארוחות בוקר מסובכות שלוקחות נצח, לחירות אמיתית של ארוחות משביעות וקלות שמתאימות לא רק לילדים. 

במתכון המקורי אני משתמשת במשך שנים עם פירורי לחם רגילים, אבל לאחרונה, משיצאו פירורי לחם בטעם גריל - החיים שלי הפכו להרבה יותר שמחים. 

למה?

כי לפני כן הייתי מרסקת ביסלי גריל לפירורים קטנטנים (אמיתי לגמרי) כדי להקנות לקציצות האלה טעם משגע של גריל. נכון שיכולתי להשתמש גם בתבלין גריל, אבל האמינו לי, זה לא אותו טעם. 

אז נכון שהכמות של הפירורים היא זעומה ביחס לכמות שהייתי רוצה שתצא, אבל אין ספק שאפשר לשבוע גם משתיים שלוש קציצות, במיוחד אם לצד זה מגישים גם סלט ירקות ושלל ממרחים טעימים. 

כעת, בואו ניגש למלאכה:

בקערה חלבית ערבבו היטב כוס מוצרלה או גבינה צהובה מגורדת, כוס וחצי פירורי לחם, שתי ביצים, מלח ופלפל שחור, ותבלינים אחרים שאתם אוהבים. מה שיכול להשתלב כאן מאוד יפה זה בזיליקום, טימין, ואפילו תבלין פיצה למי שאוהב. 

ערבבו את כל החומרים יחד, וטגנו על מחבת חלבית למשך כמה דקות מכל צד, עד שהקציצות מזהיבות. אם הילדים שלכם בעייתיים באוכל אתם יכולים 'לשחק' עם הצורות ולהחליף את צורת הקציצה המשעממת לאצבעות ארוכות. 

לצד זה, כאמור, הגישו ירקות כיד המלך, ממרחים או גבינות. 

בתיאבון ואל תשכחו לספר לנו איך יצא. 

תגיות:גבינהגרילארוחת בוקרביסלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה