חדשות בארץ

"יום השיבוש": עסקים ייסגרו, המשטרה תגיע בכוחות מתוגברים לנתב"ג

המשטרה תציב מחר (שלישי) כוחות מתוגברים ברחבי הארץ ותמנע ממי שאין לו כרטיס טיסה להיכנס לנתב"ג. בנוסף, היא מאיימת במעצרים כלפי מי שיפר את הסדר

  • כ"א תמוז התשפ"ג
(צילום: אריה לייב אברמס / פלאש 90)(צילום: אריה לייב אברמס / פלאש 90)
אא

ישראל עומדת בפני שבוע פוליטי נפיץ במיוחד. על הפרק: דיון בצמצום עילת הסבירות ובחירת נציג לוועדה לבחירת שופטים, מה שהוביל לכך שמחר (שלישי) ייערך "יום השיבוש". המחאה תתרחב ועשויה להיות הגדולה ביותר מאז תחילתה. מדובר בצעדות ענק, בשיבוש התנועה משעות הבוקר והפגנות בנתב"ג שאמורות לשבש את ההתנהלות במקום.

במשטרה נערכים במדיניות אכיפה חדשה. שם מדגישים כי המטרה היא למנוע את הבלאגן שהתחולל בשבוע שעבר בהפגנה בנתב"ג. בכוונה המשטרה לבקש מרשות שדות התעופה למנוע את החדירה לטרמינל 3 מאדם שאין ברשותו כרטיס טיסה וכך למנוע הגעה המונית למקום.

זהו צעד חריג של המשטרה, שתגדיר איזור מיוחד להפגנות ולא תמנע אותן. יחד עם זאת, היא תבצע מעצרים של מי שייפר את ההוראות. למרות האכיפה, המפגינים רוצים שההפגנות יתקיימו עד הלילה. חלק מהחברות יודיעו על השבתה, בעיקר במקצועות כמו עריכת דין או רפואה.

בחלק ממקומות העבודה מעניקים יום חופשה למי שירצה להפגין. רשת ביג הודיעה שתשבית את כל החנויות, אך רשת רמי לוי ורשתות הודיעו על פתיחת החנויות כרגיל. ביג לא תוכל למנוע מהלקוחות להגיע, אבל היא תוכל למנוע מהם כניסה לחניון או להקשות עליהם בדרכים אחרות.

הדיון על הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות יפתח היום בשעה 18:30 ומתעתד להיות ארוך מאוד. האופוזיציה תנסה לעכב את ההצבעה ככל שתוכל. ההערכה היא כי בסביבות השעה 22:00 תחל ההצבעה.

תגיות:משטרהנתב"ג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה