חדשות בארץ

פרס לטרור: הקבינט ידון היום במחוות והקלות לרשות הפלסטינית

הקבינט המדיני ביטחוני ידון היום בחבילת מחוות שתוענק לרשות הפלסטינית. בין השאר: הקמת אזור תעשייה חדש, קיזוז של חלק מחובות הרשות, והרחבת פעילות מעבר אלנבי

  • כ' תמוז התשפ"ג
(צילום: Amit Shabi / POOL)(צילום: Amit Shabi / POOL)
אא

מערכת הביטחון המליצה לראש הממשלה בנימין נתניהו לנקוט צעדים לחיזוק הרשות הפלסטינית בשל מצבה המתדרדר ולבצע מספר צעדים של מחוות.

בשל כך, יתכנס היום (ראשון) הקבינט המדיני ביטחוני וידון בשורה של צעדים שיוענקו כמחווה לרשות.

בין הצעדים שיועלו בישיבה, וכבר אושרו על ידי ראש הממשלה ושר הביטחון, הם: הקמת אזור תעשייה חדש, קיזוז של חלק מחובות הרשות, הרחבת שעות הפעילות של מעבר אלנבי והחזרת היתרי הכניסה לישראל לאח"מים פלסטינים.

שרי מפלגות הציונות הדתית ושרי עוצמה יהודית מתנגדים נחרצות למהלך. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב באמרו: "בכוונתי להתנגד בתוקף בישיבת הקבינט להחלטה המבישה להעניק הקלות והטבות לרשות הפלסטינית. אין אבסורד גדול מכך שהגוף שמעודד טרור, משלם משכורות למחבלים ומשפחותיהם, מעודד במערכת החינוך להסתה בעד רצח יהודים, משתלט על שטחים ביהודה ושומרון - יזכה בעיצומו של גל טרור לסל צ'ופרים מממשלת ישראל. אני בטוח ששאר חבריי לקבינט, שרי ממשלת הימין, יצטרפו לעמדתי ולא יתנו ידם להצעה ההזויה הזו".

ראשי שדולת ארץ ישראל, ח"כ יולי אדלשטיין, ח"כ לימור סון הר מלך וח"כ שמחה רוטמן, הגיבו אף הם בחריפות למחוות שיינתנו לרש"פ, ואמרו: "בשבועות שבהם רוצחים יהודים ברחובות ובכבישים, בעלי כמו בתל אביב, כאשר שונאי ישראל מבצעים מעשי עוולה וזדון נפשעים כלפי אזרחינו, זאת בזמן שהרשות הפלסטינית ממשיכה לשלם משכורות למחבלים ופועלת בכל דרך אפשרית לפגיעה במדינת ישראל, אין מקום לכך שממשלת הימין תיתן פרס לטרור.

"במקום להגביר את הלחץ, להמשיך את המומנטום של מבצע בית וגן ולמגר את גל הטרור, ממשלת ישראל מורידה את הרגל מדוושת הגז. אנו ראשי וחברי שדולת ארץ ישראל בכנסת מתנגדים בתוקף לנתינת ההקלות, וקוראים לממשלת ישראל להפנים את מה שכל בר דעת וכל חוקר טרור יודע - את הטרור מנצחים ביד קשה. כל מחשבה אחרת היא בגדר חלומות באספמיה. אנו נפעל בכלל האמצעים הפרלמנטריים העומדים לרשותנו על מנת למנוע טעויות שיעלו בחיי ישראלים חפים מפשע", לשון ראשי השדולה.

 

תגיות:הרשות הפלסטיניתטרורקבינט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה