פעילות הידברות

תופעה: בימים האחרונים הביקוש לתפילין הגיע לשיא

ההסתה ברשת משתוללת אך נראה שהעם צמא לתפילין ויהדות. עשרות בעלי עסקים מעידים: יותר ויותר אנשים מניחים תפילין בעמדות שלנו. שְׁמַע יִשרָאֵל

(צילום: Tomer Neuberg / Flash90)(צילום: Tomer Neuberg / Flash90)
אא

לא יאומן, אבל זה קורה במדינת היהודים. אישה ניגשה השבוע לדוכן חב"ד בתל אביב והחלה להסית נגד מניחי התפילין בטענה שהם משדלים ילדים קטינים ליהדות. לא די באישה זו, אלא ברשת החברתית מתנהלת התססה נגד דוכני תפילין וקורא להצעת חוק שתאסור על פנייה דתית לקטינים מתחת לגיל 18.

ההסתה ברשת – פרועה, אך על אף ההסתה – ואולי יש לומר, דווקא בגללה – בימים האחרונים גבר הביקוש להנחות תפילין.

בעלי עסקים, אשר להם עמדות תפילין של הידברות, שלחו למערכת תיעודים המראים את הקהל צובא על עמדות התפילין ומבקש להתחבר בכמה דקות של תפילה זכה להקב"ה.

אני רוצה לשים עמדת תפילין אצלי >>>

איש התקשורת ינון מגל פרסם כי אדם בן ארבעים כתב לו שהוא לא הניח תפילין מאז בר המצווה, ודווקא בגלל ההסתה הוא ביקש מחבר שילמד אותו להניח תפילין.

עשרות אנשי תקשורת, ביניהם עיתונאים מובילים, קומיקאים ואנשי רשת, קראו בשבוע האחרון להרגעת הרוחות ולהנחת תפילין. "אנחנו יהודים", מצהירים כולם, "כאן לא מתביישים להניח תפילין, כאן שמחים וגאים ביהדותנו". רבים פרסמו תמונה שלהם עם תפילין לראשם ודאגו להדהד את המסר ברשתות החברתיות השונות.

בישיבות חב"ד הודיעו כי ביום שישי הקרוב – כמו בכל יום שישי, שמוקדש להנחת תפילין ליהודים – יוקדש השבוע ביתר שאת להנחת תפילין גם במקומות שלא הספיקו להגיע אליהם עד כה, על מנת להגיע לכמה שיותר יהודים לזכות אותם במצווה.

זה הזמן שלכם לעשות קידוש ה', להקדשת עמדה משלכם לחצו כאן >>>

תגיות:הנחת תפיליןעמדת תפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה