סלבס בהתחזקות

עינב בובליל נגד האישה מסרטון ביזוי התפילין: "מה כואב לך? "

סרטון תקיפת החב"דניק הגיע גם לעינב בובליל, והיא לא יכלה להישאר אדישה למילים נוטפות הארס ששמעה בו. זה מה שפרסמה ברשתות החברתיות לאלפי עוקביה

אא

סרטון תקיפת החב"דניק בכיכר הבימה הגיע גם לעינב בובליל, והיא לא יכלה להישאר אדישה למילים נוטפות הארס ששמעה בו.

בסרטון, נשמעה אישה פעילת שמאל כשהיא פונה אל שני נערים שהניחו תפילין בדוכן של חסיד חב"ד בכיכר הבימה, בתל אביב. האישה האנונימית נשמעה ברקע כשהיא פונה בגסות אל החב"דניק שהעז להציע לה נרות שבת כשהבחין שהיא עומדת בסמוך לדוכן. "לא", ענתה לו ומיד פנתה אל הנערים. 

"הוא הבטיח לכם משהו כדי שתעשו את זה, סוכריות, משהו?", שאלה אותם. 

"זאת מצווה", ניסה החב"דניק להתנחמד, אך האישה תקפה: "אני לא מדברת איתך כרגע". ואז שוב פנתה אל הנערים והזהירה אותם: "איפה ההורים שלכם? אתם קטינים. זה שבן אדם פונה אליכם ואומר לכם תעשו דברים, זה נגד החוק. אסור לו לעשות את מה שהוא עושה כרגע". 

החב"דניק, שניסה לשמור על ארשת חביבה ושלווה, אמר ברוגע: "כל יהודי רוצה לעשות מצווה", אך האישה קטעה אותו בעצבנות: "תסתום. אל תמריד להדתה את כל הילדים האלה, אל תפנה לאף ילד. אסור לך על פי חוק, אתה יכול להיכנס לכלא".

כאמור, בובליל לא יכלה להישאר אדישה לדברים ששמעה, ובסטורי זועם בחשבון שלה פרסמה את המילים הבאות - לצד תמונה הלקוחה מהסרטון. "איך יבוא המשיח? איך תבוא הגאולה? איך יפסיקו לרצות לחסל את העם שלנו, איך? מה כואב לך?", פנתה אל האישה מהסרטון. "מה הוא עשה להם, משהו רע? בסך הכל הניח תפילין. להזכירך - גאווה להיות יהודי".

תגיות:עינב בובלילתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה