מעניין

"איך פטריות צמחו מתחת לשטיח?": הפוסט שעורר סערה ברשת

גולש שפרסם פוסט עם פטריות שצמחו בחדר השירותים בביתו, קיבל אינספור תגובות עם פתרונות

אא

כשגולש אוסטרלי פרסם לאחרונה את הפוסט הזה ברשתות החברתיות, הוא לא ציפה לקבל כל כך הרבה תגובות ולייקים על תמונה 'תמימה' לכאורה של פטריות שיצאו מתוך השטיח בביתו. 

הפטריות שנראו בתמונה היו צהובות וארוכות, ולדברי הגולש מדובר בחדר השירותים שצמודה אליו מקלחת. "חדר השירותים והמקלחת שלנו ביחידת ההורים צמוד לחדר השינה שלנו, והשטיח הזה רטוב כל הזמן. לאחרונה שמנו לב לפטריות האלה שיצאו ממנו. איך אפשר להתגבר על התופעה ההזויה הזו?", שאל הגולש, שביקש להישאר בעילום שם (ואפשר גם להבין למה).

למרות שהשטיח רטוב כל הזמן, הפטריות הללו צמחו תוך שעות ספורות בלבד, ונראו ממש גדולות יחסית למקום שממנו הן צמחו - אי שם צמוד לקיר. 

מאות תגובות נרשמו על ידי גולשים שהביעו הזדהות וסיפרו שגם בביתם אירעו דברים זהים, בשל רטיבות שככל הנראה נמצאת ברצפה מתחת לשטיח. "גם אנחנו עברנו חוויה דומה, ואצלנו בבית הפטריות יצאו מתוך חיפויי המקלחת. רק כשפירקנו אותם גילינו שלא היה שום איטום בחדר והרצפה הייתה ספוגה במים", כתב אחד הגולשים. 

לדבריו, התופעה הזו היא אחד הדברים הקשים שיש בבית, שמתרחשת בין היתר "כשלוקחים בעל מקצוע בלתי מקצועי ורוצים להוזיל בעלויות האיטום. במקרה שלנו הכל היה מלא בעובש ורקוב, והיינו חייבים להוציא את כל הרהיטים. זה עלה לנו הון עתק, אלפי דולרים".

 

"תבדקו אולי יש לכם נזילה איפשהו", הציעה תגובה אחרת. "אם יש נזילה ועובש, זו סביבה שפטריות אוהבות. אבל גם אם לא ראיתם פטריות בגודל כזה, עצם העובדה שיש שם עובש, זה מסוכן לנשום ריח של עובש לאורך זמן".

 

תגובה אחרת הציעה להביא איש איטום מקצועי ובד בבד להפעיל את הביטוח של הדירה. "הייתה לי בדיוק את אותה בעיה עם הפטריות והעובש, וכשבא איש מקצוע הוא מצא שמקור הבעיה היא נזילה בצינור המים החמים במקלחת. חברת הביטוח שלחה אליי אינסטלטור שתיקן את הבעיה".

תגיות:פטריותשטיחתופעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה