חדשות בארץ

המאבק בטרור: הוחרמו כספים שקיבלו אסירים ביטחוניים מהרשות הפלסטינית

כוח משולב של המשטרה והשב"כ פשט על בתיהם של 16 אסירים ביטחוניים בעבר ובהווה, המתגוררים במזרח ירושלים. השוטרים איתרו ותפסו בפעילות כ-270 אלף שקלים ומספר כלי רכב

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

המאבק בכספי הטרור המשולמים על ידי הרשות הפלסטינית לפעילי טרור: כוח משולב של שוטרי משטרת מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב, יחד עם אנשי שירות הביטחון הכללי ונציגי משרד הביטחון, פשט היום (שני) על בתיהם של 16 אסירים ביטחוניים, בעבר ובהווה, המתגוררים במזרח ירושלים. אסירים אלו קיבלו כספים בתמורה לפעילותם נגד ישראל.

הפעילות בוצעה על פי צו של שר הביטחון לתפיסת כספים שמימנו מעשי טרור, או ניתנו בתמורה לביצועם. השוטרים וכוחות הביטחון איתרו והחרימו מבתי החשודים כ-270 אלף שקלים במזומן, וכן נתפסו שבעה כלי רכב המיועדים לחילוט. במקביל בוצעה פעילות בנקאית כדי לעקל את חשבונותיהם של פעילי הטרור.

רשימת האסירים הביטחוניים והמחבלים שבבתיהם בוצעה הפעילות לתפיסת כספי הטרור כוללת מחבלים שביצעו פיגועים ופעילות חבלנית עוינת נגד כוחות הביטחון ואזרחים לאורך השנים. מחבלים אלו ריצו בעבר, או מרצים כיום, עונשי מאסר ממושכים.

מזה מספר שנים מתבצעת פעילות מהסוג הזה להחרמת כספים, במסגרת הניסיון לשתק את הזרמת הכספים מטעם הרשות הפלסטינית, המעודדת פלסטינים לבצע פיגועים נגד ישראל.

תגיות:הרשות הפלסטיניתשב"כטרורירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה