חדשות בארץ

החרדי מאירוע האוטובוס: "תודה על התמיכה, אך אולי הצילום היה מיותר"

ישראל הירש שהותקף הגיב לראשונה: "סירבתי לכל ראיון או בקשת תגובה, מתוך רצון להרגיע את הרוחות וחלילה לא לגרום ההפך. שורה תחתונה – תמתינו לרכב במוסך, אל תאתגרו את עצמכם בתחב"צ"

  • ג' תמוז התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הבחור החרדי ישראל הירש מסעיר בימים האחרונים את הרשת בזכות סרטון שפרסם. מי ששימש קצין בצנחנים והיה סטודנט למשפטים לא הראה לנו את מה שלא ידענו קודם – אלא שבתקופה הזאת, הוא הסרטון מבטא יותר מהכל את המתקפה הפרועה והאלימה נגד החרדים בישראל. הלילה (רביעי),הוא הגיב לראשונה לאירוע בחשבון הפייסבוק שלו.

"לא פרסמתי את הסרטון, הוא דלף מקבוצת חברים (מבירור, הכוונות היו טובות, אך למדנו להבא)", הסביר. "סירבתי לכל ראיון או בקשת תגובה, מתוך רצון להרגיע את הרוחות וחלילה לא לגרום ההפך".

"במבט לאחור, יתכן והצילום היה מיותר, לו הייתי מבין את אתגריו של הצד השני, כפי שביקשתי שיבינו אותי. הזהות שלנו חשובה, ההתנהגות שלנו עוד יותר, את הלקחים אשמור לעצמי", סיכם בהמשך. "אני בסדר גמור ותודה על הודעות התמיכה או הביקורת (שגם היא חשובה). שורה תחתונה - תמתינו לרכב במוסך, אל תאתגרו עצמכם בתחב"צ".

כזכור, במסגרת האירוע טענה אישה כי הוא לא שירת בצה"ל ולעגה למראהו, לפני שהתברר כי הוא שירת ב"אחת מסיירות החי"ר הכי טובות בצה"ל". הוא זכה לתמיכה רחבה בימים האחרונים וכעת מקווה לשים את הסיפור מאחוריו.

עוד באותו נושא:

"לך לצבא, למה אתה עם פאות ושטריימל?": חרדי, סרן במיל', הותקף - וענה

"כולנו איתך, הירש": החרדי שהותקף באוטובוס זוכה לתמיכה מהמפורסמים

תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה