חדשות בארץ

"לך לצבא, למה אתה עם פאות ושטריימל?": חרדי, סרן במיל', הותקף - וענה

המתקפה הפרועה נגד הציבור החרדי נמשכת. בסרטון חדש שעלה לרשת, חרדי השיב לאישה חילונית שתקפה אותו באוטובוס: "אני סרן במילואים, באחת מסיירות החי"ר הכי טובות בצה"ל"

  • ל' סיון התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

השימוש בסרטון נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. בעל זכות יוצרים זכאי לבקש את הסרת הסרטון דרך מייל support@htv.co.il

נמשכת המתקפה הפרועה נגד הציבור החרדי. אחרי מספר תקיפות שבוצעו ברחבי הארץ, סרטון חדש שעלה לרשת ממחיש עד כמה ההסתה חוצה קווים אדומים.

עו"ד ישראל הירש, חרדי ששירת כקצין ביחידה קרבית בצה"ל וכיום משרת כסרן במילואים, הותקף הבוקר (שני) על ידי אישה חילונית במילים בוטות כשנסע באוטובוס בהוד השרון.

השיח הקולני החל כשהאישה אמרה להירש "לך לצבא. זה לא בסדר". הוא השיב בשאלה: "למה את יוצאת מנקודת הנחה שלא עשיתי צבא?". על כך היא הגיבה: "נראה ככה". הירש לא נותר חייב: "נראה ככה? למה? כי אני לובש כיפה וחולצה לבנה? לא מקובל שכך את שופטת אנשים".

לאחר מכן פנה אליה ושאל: "את עשית צבא?". היא השיבה בחיוב, והירש ענה: "יפה, אז עשיתי צבא ואני מאמין שיותר ממך". האישה ענתה "כל הכבוד".

הירש המשיך: "אל תגידי לי 'כל הכבוד'. העובדה שאת שופטת אותי מול כל האוטובוס - זה לא מקובל ולא בסדר". הנוסעת לא הסתפקה בכך, ושאלה אותו למה הוא חובש כיפה. הירש השיב: "למה אני חובש כיפה? זו אמונתי. אני גר בהוד השרון, וזכותי לנסוע באוטובוס. לא יאומן שכל פעם שאני עולה על אוטובוס בהוד השרון, בעיר בה אני גר, אני צריך לקבל כזו קריאה. אני סרן במילואים, באחת מסיירות החי"ר הכי טובות בצה"ל. זכותי ללכת איך שאני רוצה, עם שטריימל ועם כיפה ועם חולצה לבנה. זו דמוקרטיה. תתבזי על איך שאת מתנהגת. אני, במדינת ישראל, אתבייש ללכת עם כיפה ועם פאות? את תחיי איך שאת רוצה, ואני אחיה איך שאני רוצה".

הסרטון הקשה, שרבים כמוהו מציפים את הרשת, ממחיש את מה שעובר לאחרונה על חרדים ברחובות ישראל. לא אחת, חרדים סופגים אלימות מזעזעת. בחלק מהמקרים הם לא שותקים - ומשיבים.

תגיות:חרדיםאלימותתקיפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה