חדשות בארץ

נתניהו: כל האופציות פתוחות, ננצח את הטרור

ראש הממשלה הגיב על הפיגוע סמוך ליישוב עלי: "כוחותינו פועלים עכשיו בשטח כדי לבוא חשבון עם המרצחים"

(צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL)(צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL)
אא

(וידיאו: עומר מירון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (שלישי) על פיגוע הירי סמוך ליישוב עלי, בו נרצחו ארבעה בני אדם:

"היום סמוך ליישוב עלי התבצע פיגוע נפשע ומזעזע. מעומק ליבי אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, ה' יקום דמם, ואני שולח בשם העם כולו איחולי החלמה לפצועים".

"כוחותינו פועלים עכשיו בשטח כדי לבוא חשבון עם המרצחים. אנחנו כבר הוכחנו בחודשים האחרונים שאנחנו באים חשבון עם כל המרצחים, בלי יוצא מן הכלל. כל מי שפגע בנו - נמצא או בקבר או בכלא. כך יהיה גם כאן".

"אני רוצה להגיד לכל מבקשי נפשנו - כל האופציות פתוחות. אנחנו נמשיך להילחם בטרור במלוא העוצמה ואנחנו ננצח אותו", סיכם נתניהו.

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, כתב: "בשורות קשות מעלי. ארבעה נרצחים והלב נשבר על משפחות וחברים שאיבדו את היקר מכל בארוע טרור רצחני ומכוון. אני שולח ניחומים והשתתפות בצער המשפחות, ומתפלל יחד עם כל בית ישראל לרפואה ונחמה. מחזק את כוחות הביטחון שפועלים ללא הפסקה נגד הטרור, וסומך עליהם שישיגו את המרצחים ושולחיהם".

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, מסר: "אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים מהפיגוע הנורא בעלי ולאחל החלמה מהירה ומלאה לפצועים. בעת הזו, נדרשות פעולות נחושות ואחראיות בהובלה של גורמי הביטחון. נגבה כל החלטה נכונה של הממשלה מול הטרור הרצחני".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיע מוקדם יותר לזירת הפיגוע בעלי וקרא לצאת למבצע צבאי ביהודה ושומרון: "המתיישבים הפכו להיות ברווזים במטבח. אני קורא לראש הממשלה ולשר גלנט, הגיע הזמן לצאת למבצע צבאי ביהודה ושומרון, לחזור לסיכולים הממוקדים מהאוויר, להוריד בניינים, לשים מחסומים, לגרש מחבלים ולהעביר בקריאה שנייה ושלישית את חוק עונש מוות למחבלים".

תגיות:פיגוע יריבנימין נתניהוֿהפיגוע בעלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה