חדשות בארץ

אראל סג"ל: "מאות אלפים בקפלן? המספרים שקריים"

העיתונאי טען כי "אם היו אתמול 15 אלף אנשים בקפלן - נתתי מחמאה". עוד הוסיף: "ככל שהמחאה נחלשת כך הטרמינולוגיה מקצינה"

  • ל' סיון התשפ"ג
אראל סג"לאראל סג"ל
אא

נתוני המספרים שפורסמו מההפגנות הימין והשמאל מעוררים מחלוקת. בשמאל מפרסמים נתונים שמקטינים את מספר הנוכחים בהפגנות הימין, ולעומת זאת - בימין מרגישים כי הם מקצינים מראש את מספר המשתתפים בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית, מתוך כוונה לייצר "באז" גדול ברשתות החברתיות, כדי למשוך עוד מפגינים.

העיתונאי אראל סג"ל החליט לא לשתוק. הוא טען אתמול (ראשון) בתכניתו ב-103FM, כי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט נחלשת ואינה כבעבר. סג"ל הטיל ספק גדול גם במספרים שמפרסמים ערוצי החדשות: "אם היו אתמול 15 אלף אנשים בקפלן - נתתי מחמאה".

"המחאה אתמול נראתה באמת קטנה מתמיד. נתנו לזה אולי בחדשות 12 ו-13 מאות אלפים, אבל זה שקר", אמר סג"ל. "ככל שהמחאה נחלשת כך הטרמינולוגיה מקצינה".

היום ייערכו הפגנות ברחבי הארץ. המספרים לא ממש ברורים, אבל מפגיני השמאל ישבשו את הפעילות בנתב"ג בעקבות חידוש השיחות על הרפורמה המשפטית. במקביל, מתכוננים לבחירות ללשכת עורכי הדין היום ומנסים לקדם את עו"ד עמית בכר במירוץ מול אפי נווה, שזוכה לתמיכת הימין.

בהמשך, סג"ל התייחס להודעה לפיה חברת "אינטל" תפתח מפעל חדש בישראל, בעלות של 25 מיליארד דולר. "ההודעה של האוצר היא משמחת מאוד, 'אינטל' העולמית תשקיע בישראל במפעל חדש. מלחמת השבבים - יש בהם צורך לכל מכשיר דיגיטלי, ורוב השבבים מגיעים מטאיוון, וכנראה שזו ההחלטה להפוך למעצמה בתחום של השבבים. זה אירוע מאוד משמעותי. זו בשורה משמחת לעיר קריית גת".

תגיות:הפגנותאראל סג"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה