מעניין

טיפ משנה חיים: כך תטהרו את מכונת הכביסה מריח רע עם לימון ו... משחת שיניים

בלוגרית אמריקנית חולקת טיפ משנה חיים לסילוק ריחות לא נעימים ממכונת הכביסה, ואתם מוכרחים לנסות אותו גם

אא

לא קל להגיע ל2.7 מיליון (!) עוקבים ברשתות החברתיות, אך עבור בלוגרית הניקיון שמכנה את עצמה 'באבס' - מדובר בעבודה קלה למדי, כי פעם אחר פעם הסרטונים שהיא מעלה זוכים לתגובות בסגנון: 'ניסיתי, וזה מדהים וקל. תנסו גם ותראו'. 

למי מאיתנו לא קורה מדי פעם, שאנחנו שוכחים את הכביסה הרטובה במכונה ואז היא מעלה ריח של עובש? אם זה קרה גם לכם וריח העובש נשאר במכונה אפילו שהפעלתם את הכביסה שוב, כדאי לכם לאמץ קרוב אל הלב את הטיפ הזה של באבס. 

אל תשאלו אותנו איך היא הגיע לזה, אבל העצה של באבס היא לחתוך לימון לשני חצאים, למרוח עליו משחת שיניים ב'נדיבות' ולהכניס אותם למכונה על תוכנית עם טמפרטורה גבוהה. 

"כשאתם עושים את זה למכונה שלכם היא כאילו יצאה עכשיו ממכון היופי. ה'פנים' שלה רעננות והריח מעולה", היא אומרת ומוסיפה כי במקום לזרוק כסף על כל מיני תכשירים יקרים שלא תמיד עוזרים למגר את ריח העובש, היא ממליצה לעשות את הטיפ הזה שהוא גם זול וגם עובד.

כמו רבים מהסרטונים שלה גם הסרטון הזה 'חרך' את הרשת והפך לויראלי - עם יותר מ-120,000 לייקים ו-1800 תגובות של 'עשיתי וזה הצליח, תודה רבה'. 

ואיך מונעים את העובש של הפעם הבאה? אז זהו, שעדיף שתזכרו, שרוב הכביסות שנשארו במכונה למעלה מ-שמונה שעות, מתחילות להסריח. גם אם זה לילה ואין לכם כוח לתלות את הכביסה עכשיו, עדיף שתוציאו אותה מהמכונה אל סלסלת הכביסה, ותשאירו במקום מוצל עד לתלייתה בבוקר.

תגיות:מכונת כביסהריח רע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה