חדשות בעולם

המאבק בסרטן העור: הולנד תחלק קרם הגנה לתושבים

משרד הבריאות ההולנדי פרסם נתונים, לפיהם מספר מקרי סרטן העור במדינה רשם בשנים האחרונות עלייה משמעותית. מתקנים לקבלת קרם ההגנה יוצבו בפארקים, בתי ספר, מגרשי משחקים ועוד

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ממשלת הולנד הודיעה כי במטרה להיאבק בעלייה הסטטיסטית הנרשמת במקרי סרטן העור במדינה, האזרחים יזכו לקבל בחינם תכשירי קרם הגנה. כך פורסם היום (שני) בעיתון "גארדיאן" הבריטי.

משרד הבריאות ההולנדי הודיע כי מתקנים לקבלת קרם ההגנה יוצבו הקיץ בבתי ספר, מגרשי משחקים וספורט, פסטיבלים, אוניברסיטאות ופארקים ציבוריים. ניסוי ראשון בתוכנית נעשה בסוף השבוע האחרון בפסטיבל מוסיקה בעיר ברדה.

ההסבר שניתן להחלטה לאפשר לכל אזרח שירצה בכך לקבל גישה לקבלת תכשירי הגנה מהשמש בחינם הוא, שאנשים לעיתים נמנעים מלהשתמש במוצרי ההגנה מהשמש עקב מחירם או חוסר יכולת לרכוש אותם.

הממשלה ההולנדית מקווה לעודד בכך את הציבור לרכוש הרגל קבוע של שימוש בתכשירי הגנה בנוסף לחבישת כובע בשמש, שימוש בבגדים המגינים מקרינת השמש בשעות החמות ועוד. ההולנדים מתבססים על מודל שנוסה בעבר באוסטרליה.

ז'קו קנאפה, עובד משרד הבריאות ההולנדי מהעיר קאטוויחט, הנחשבת לעיר שבחודשי הקיץ השמש בה קופחת, אמר: "זה עולה לממשלה הרבה כסף אבל אנו חושבים על בריאות הציבור. אנשים נהנים מהשמש אבל לא נזהרים וזה לא טוב".

תגיות:קרם הגנההולנד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה