חדשות בארץ

מזעזע: תלמידים זיהו גופה בכניסה לבית הספר

תלמידי כיתה ז' מבית ספר ליד אשקלון היו עדים למראה מזעזע וחוו טראומה. המנהל להורים: "אנו ממליצים לאפשר לילדים שראו או שמעו לאוורר את רגשותיהם בשיח אחראי שיתקיים גם במסגרות בתי הספר"

  • כ"ג סיון התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מזעזע: 3 תלמידי כיתה ז' מבית ספר בכפר סילבר, הסמוך לאשקלון, היו חשופים למראה קשה בכניסה אליו: גופת גבר מוטלת ליד שער הכניסה. ההערכה היא שמדובר במקבץ נדבות שנמצא באזור. גם תלמידים אחרים שהגיעו למקום בהסעה אחרת חזו במראה המזעזע ונזקקו לעזרה.

"שמעתי על המקרה ממנהל בית הספר, זה רץ בכל הקבוצות הכיתתיות", אמרה אחת האימהות שילדיה לומדים בבית הספר לחדשות 12. "יש לי ילד אחד בחטיבה ואחד בכיתה נמוכה יותר שלומדים שם. במזל הם נמנעו מלראות את המחזה המזעזע הזה".

בקבוצת הווטסאפ של ההורים נכתב: "3 התלמידים שראו את הגופה נמצאים עם הנהלת בית הספר במשרד ומחכים למשטרה לטובת תחקור. אנחנו כמובן הודענו להורים וצוות הטיפול של הכפר נכנס לתמונה. ככל הנראה תלמידים משדות סילבר ראו את זה גם בהסעות בדרך לבתים - העניין בבדיקה של המנהלת".

מנהל החינוך בכפר כתב להורים: "לפני כשעתיים התרחש אירוע אובדני מצער שבו נמצא אדם ללא רוח חיים בצומת הקוסמוס. מספר תלמידים בוגרים מהכפר שזיהו את האירוע הזעיקו באחריות רבה את כוחות ההצלה. אוטובוס המועצה שהסיע את תלמידי בית הספר היסודי שדות סילבר חלף במקום וחלק מהתלמידים הבחינו במראה הקשה".

"אנו ממליצים לאפשר לילדים שראו או שמעו לאוורר את רגשותיהם בשיח אחראי שיתקיים גם במסגרות בתי הספר", הוסיף המנהל. "ככל שהנכם זקוקים להיוועצות או שיח אישי יועצות בית הספר, פסיכולוגים של המוסדות במועצה ומרכז החוסן עומדים לרשותכם". המשטרה בודקת את נסיבות האירוע.

תגיות:בית הספרגופה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה