חדשות בארץ

ח"כ טלי גוטליב: "מפגיני השמאל, אתם מגעילים אותי"

חברת הכנסת זועמת לאחר שהתברר כי שר האנרגיה ישראל כץ ספג קריאות גנאי ויריקות ממפגינים. כעת, היא יוצאת להגנת חברה לסיעה. בליכוד לא הופתעו מהקללות, אבל טוענים כי הפעם זה חצה את הגבול

  • כ"ג סיון התשפ"ג
(צילומים: אבשלום ששוני, מרים אלסטר / פלאש 90)(צילומים: אבשלום ששוני, מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

"אתם מגעילים אותי מפגיני השמאל, אתם והרוק שהתזתם על השר ישראל כץ. בוז לכם ולאפס הערכים ואפס הכבוד שלכם לבני אדם. השר כץ, לוחם בצנחנים, שירת גם אתכם בתפקידים ציבוריים רבים, בן לשורדי שואה, מי שמשחר נעוריו פעל לחיזוק המדינה". כך כתבה הלילה ח"כ טלי גוטליב מהליכוד על מפגיני השמאל. היא הוסיפה כי "דיקטטורה זה רק אתם. את צחנת פיכם לא נשכח ולא נסלח".

הדברים של גוטליב מגיעים על רקע מה שאירע הלילה, כאשר לטענתו של ח"כ כץ מפגינים ירקו עליו וגידפו אותו בעת ששהה בטקס בתל אביב. אין זו הפעם הראשונה שחבר כנסת מהליכוד סופג גידופים מאנשי שמאל, אך לטענת אנשי הליכוד הפעם הם חצו את הגבול. כמובן, שהדבר הפך לזירת התגוששות תוך שעות. אנשי שמאל וימין החלו להביע סלידה ותמיכה מדבריה, בהתאמה.

"השתתפתי בטקס הדלקת האור במלאת 100 שנים להדלקת החשמל הראשונה בתל אביב", כתב כץ בטוויטר והסביר: "ממול ניצבו מפגיני החושך שצווחו וגידפו ומסתבר שבסוף גם ירקו. לא אירתע מאלימות המתחזה לדמוקרטיה. אמשיך לבנות את המדינה על פי דרכי וחזוני".

שלשום, ציוץ אחר של ח"כ גוטליב עמד במרכז השיח. היא כתבה כי "בשום עולם לא אצביע לנציג אופוזיציה לוועדה לבחירת שופטים. למה? כי החוק הקיים קובע שהכנסת תבחר 2 חברי כנסת בבחירות חשאיות לוועדה. החוק שהאופוזיציה לא הסכימה שנתקן. אז החוק לגמרי קובע. לקואליציה יש 64  חברים. אני קוראת להם להצביע מאחורי פרגוד רק ואך ורק לנציג קואליציה. לא מגיעה כל מחווה לאופזוציה שפועלת בכל דרך למיטוט ממשלת ימין".

תגיות:שמאלממשלהטלי גוטליב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה