חדשות בארץ

הצעת חוק: תוגבל תנועתו של מחבל משוחרר - כדי למנוע פגיעה נוספת בקורבנות הטרור

ברביעי הקרוב תצביע המליאה, בקריאה טרומית, על הצעת חוק להרחקת מחבלים משוחררים מנפגעי הטרור. פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות: "האזרח צריך הגנה מהמחבל גם לאחר שחרורו מהכלא"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה היום (ראשון) הצעת חוק, לפיה תוגבל תנועתו של מחבל משוחרר וייאסר עליו ליצור קשר או לשהות בסביבתם של נפגעי הטרור. הצעת החוק תעלה ביום רביעי הקרוב להצבעה בקריאה טרומית במליאת הכנסת,

את הצעת חוק יזמה ח"כ לימור סון הר מלך, בשיתוף פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור.

הצעת החוק מבקשת לקבוע כי הרחקת המחבלים המשוחררים תחול על מקום המגורים, מקום העבודה וכן במוסדות הלימוד של נפגעי העבירה.

ח"כ לימור סון הר מלך ציינה כי "הצעת החוק מבקשת לעשות מעט מן הצדק עם קורבנות הטרור. מחבל צריך למות, או לכל הפחות שלא להשתחרר לעולם. לצערי, בפועל מחבלים רבים משתחררים וביניהם גם רוצחים. המעט שאנחנו יכולים לעשות למען המשפחות, עד שנתקן את השיטה כולה, הוא להרחיק את אותם מחבלים כדי שנפגע הטרור או בני משפחתו לא יצטרכו להיתקל בו במוסד הלימודים, באזור המגורים או במקום העבודה. אין זה מוסרי והוגן  שנפגעי הטרור ובני משפחותיהם ייפגעו בפעם השנייה".

מפורום בוחרים בחיים נמסר: "אנו מברכים על ההתקדמות בהצעת החוק של ח"כ לימור סון הר מלך להרחקת מחבלים שמשתחררים מנפגעי הטרור שהם פגעו בהם. זהו צעד קטן נוסף בהגבלת תנועתם של המחבלים, המשתחררים לצערנו חדשות לבקרים, מהמשפחות שהם פגעו בהן. זה לא הסוף, אבל זו התקדמות משמעותית גם בהבנה של המחוקק שהאזרח הישראלי צריך הגנה ממחבלים לא רק לפני שאלה עושים פיגוע אלא בשל הנסיבות במדינה והשחרורים התכופים. האזרח צריך הגנה מהמחבל גם לאחר שחרורו מהכלא".

תגיות:הצעת חוקטרורמחבלים משוחררים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה