חדשות בארץ

בוועידת האקלים: סילמן לא הצליחה לדבר בגלל מפגינים נגד הרפורמה

השרה להגנת הסביבה הוזמנה לדבר בוועידת האקלים, אך עם תחילת הריאיון הפריעו מפגינים לדבריה, ולא נתנו לה לענות על שאלות. כך היא הגיבה

  • י"ח סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, הגיעה הבוקר (רביעי) לדבר בוועידת האקלים של ynet. מפגינים נגד הרפורמה המשפטית הפריעו למהלך הריאיון, ולא נתנו לה לענות על שאלות בנושא פעילות משרדה. היא הביעה את התנצלותה, פרסמה את מספר הטלפון שלה, ביקשה מהנוכחים באולם להקשיב לאנשי המשרד להגנת הסביבה ובסופו של דבר יצאה מהאולם כשהמפגינים צעקו לעברה "לכי הביתה".

השרה סילמן אמרה למפגינים, שהניפו את דגלי ישראל: "כל אלה שמדברים על דמוקרטיה, אבל כל מה שהם עושים מנוגד לדמוקרטיה, אז סתימת הפיות שלכם לא תסייע. ואני אמשיך לבוא ולהוביל ולהגיד את מה שיש לי להגיד, גם אם תפגינו לי בים, באוויר או ביבשה".

"אני אמשיך להיות שרה במדינת ישראל ואמשיך לעבוד למענכם, כל אחד ואחד מכם כי אתם חשובים לנו באופן אישי, אני אחות שלכם. זה שאתם לא רואים בנו אחים - זה כבר משהו אחר, זה שאתם לא רוצים דמוקרטיה זה כבר משהו אחר, אבל למען השם אל תפגינו על דמוקרטיה כשאתם לא רוצים דמוקרטיה, איזו מן דמוקרטיה זאת? של סתימת פיות? ואני שמחה שזה בשידור חי ושכולם רואים את הדמוקרטיה של סתימת הפיות שלכם", הוסיפה סילמן.

עוד אמרה השרה: "ynet מזמינים שרים ואתם לא נותנים להם לדבר. אל תחנכו אותי על דמוקרטיה, כשאתם האחרונים שמבינים מה זו דמוקרטיה. יש דרך להפגין וזו לא דמוקרטיה מה שאתם עושים. אנחנו נמצאים בוועידת אקלים אז ראוי שתשמרו על אקלים מתאים".

תגיות:עידית סילמןהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה