חדשות בארץ

יעל בר זוהר נשברת: "אברהם אבינו שלי"

השחקנית והמנחה בפוסט מרגש נוסף, בו שיתפה על רגע עצוב מביתה, כשבעלה גיא זוארץ בכה כי התגעגע לאביו: "זה הספיק בשביל לפרק אותי גם ולהצטרף לדמעות"

  • י"ז סיון התשפ"ג
(צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)(צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)
אא

"אתמול נכנסתי לחדר שינה וראיתי את גיא עם עיניים אדומות. שאלתי אותו מה קרה. ואז הוא אמר: 'אבא שלי'. זה הספיק בשביל לפרק אותי גם ולהצטרף לדמעות". כך משתפת השחקנית והמנחה יעל בר זוהר באירוע שהתרחש השבוע בביתה.

זוארץ איבד את אביו ומאז גם בר זוהר לא מפסיקה לספר על האיש שכל כך אהבה. "ואז הוא סיפר לי על השיחה שלו עם ליה. באמצע הסיפור היא אמרה: 'היו לי עם סבא רק שבע שנים, לך היו 50'. 'נכון', אני אומר לה: 'אבל היו לך איתו המון רגעים נפלאים של צחוק, של שמחה, הוא מאוד אהב אותך, הוא קרא לך ליאונה'", סיפרה בר זוהר על זיגי ז"ל.

"היא זכתה בסבא מהאגדות כי אין ולא יהיה כמוך לעולם", המשיכה בר זוהר. "גיא זכה באבא מהחלומות וגם אני זכיתי. מתגעגעת אליך נורא ולא מצליחה לעצור את הדמעות. בהמשך, שיתפה תמונה שלה בעיניים דומעות. "מנסה לאסוף את עצמי, מזכירה לעצמי שזיגי איש יוצא דופן באופטימיות שלו. 'הכל ורוד', 'העולם מצחיק אז צוחקים', 'תאמיני תאמיני', אלא היו המשפטים שלו. תמיד אמרתי לו שייתן לי את זה, אברהם אבינו שלי. הלוואי שתשלח לנו סימנים שנדע שאתה בטוב", סיכמה.

תגיות:גיא זוארץיעל בר זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה