סיפורים אישיים

הסיפור הטראגי של בנימין הורגן: שכל את אשתו וקרוב משפחתו בפיגועים שונים

הורגן איבד את אשתו הראשונה אסתר הי"ד בפיגוע לפני 3 שנים, וכעת - חתנה של אשתו השנייה, מאיר תמרי הי"ד, נרצח: "עוד בסוף השבוע הארוך של שבועות ושבת היית כאן בבית עם טל והילדים המתוקים, שיגדלו עכשיו בלי אבא"

  • י"א סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הפיגוע בכניסה ליישוב חרמש הותיר את בנימין הורגן מזועזע. חתנה של אשתו השנייה, מאיר תמרי הי"ד, נרצח, אבל הוא מתקשה לשכוח כיצד רק לפני 3 שנים נרצחה אשתו הראשונה, אסתר הי"ד, בפיגוע ביער ריחן.

היום (רביעי) ספד הורגן לתמרי בפייסבוק: "מאיר היקר, עלם חמודות, מלח הארץ, היום הייתי צריך לאחל לך מזל טוב ליום הולדתך ה-32, ובמקום אני מפרסם את מודעת האבל שלך. הלב שבור, הראש מסרב להאמין. עוד בסוף השבוע הארוך של שבועות ושבת היית כאן בבית עם טל והילדים המתוקים, שיגדלו עכשיו בלי אבא. בעוד כמה שעות נביא אותך למנוחות, כמה מטרים מאסתר. נצטרך הרבה כוחות, ממך וממנה, אך נתגבר גם הפעם".

הורגן סיפר: "טל, אלמנתו של מאיר, התקשרה מיד אחרי האירוע. היא עוד לא ידעה שזה מאיר אבל עדכנה שהיה פיגוע בכניסה לחרמש ושהיא בלחץ. אנחנו יצאנו מיד מהבית, ובדרך לכיוונה הבנו שמדובר במאיר. חשבנו בהתחלה שהוא רק פצוע, ושהוא בהכרה, אבל כשהגענו לבית החולים יחד עם טל הודיעו לנו שהוא כבר לא איתנו".

הלוויה התקיימה ביישוב שקד, בו קבורה גם אסתר. הסיפור הכואב הזה ילווה אותו כל חייו. בפעם השנייה בתוך 3 שנים, הוא חווה טרגדיה שקשה מאוד לשכוח.

"הדבר הנורא מבחינתי הוא שיש דרך לעצור את הפיגועים הללו. אני מתחנן, תעשו מה שצריך, תחזירו את המחסומים, תצאו למבצע צבאי, די להיכנע ללחץ בינלאומי על חשבון אזרחים ישראלים", אמר.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הוסיף: "לא נמשיך לשבת בבית ולראות אזרחים ישראלים נרצחים. יש דרך לעצור את מסע הטבח הזה. מדינת ישראל צריכה להחליט שחיי האזרחים שלה באים לפני מרקם החיים של האויב, שמנסה לרצוח בנו בתל אביב, בבקעה ובשומרון".

תגיות:בנימין הורגןמאיר תמרי הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה