מעניין

מדד הפיצות הטובות בעולם חשף: בצמרת - כשרה מירושלים

המגזין הנחשב בעולם דירג פיצריה מישראל כאחת מ-50 הטובות בעולם, ואז התברר: הפיצריה כשרה. היא ממוקמת במקום ה-38 בעולם. זו הפעם הראשונה שפיצריה ישראלית נכנסת לרשימה היוקרתית

  • י"א סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מדריך TOP 50 PIZZA, הוא מגזין הפיצות הנחשב בעולם שבוחן פיצריות ומסעדות בסגנון האיטלקי ונאפוליטני ברחבי העולם, דירג אתמול (שלישי) את הפיצריה הירושלמית "לה פיאדרה" כפיצה הטובה בישראל ואחת הטובות בעולם. היא זכתה במקום ה-38 מתוך 50 הפיצות הטובות בעולם. מתברר כי מדובר בפיצריה כשרה מירושלים.  חשוב לציין כי זו הפעם הראשונה שהמדריך מדרג פיצריה מישראל בטבלת הפיצות הטובות בעולם.

מי שמנהל את הפיצריה הוא השף אבי סינקלר, שקיבל תעודה מהמדריך המכונה בקרב המומחים "המישלן של הפיצות" וכן חולצת שף. לאחר הזכיה הוא סיפר: "אני מתרגש מהמעמד ומהאירוע המרשים. גאה ששותפיי ואני זכינו להכרה בינלאומית לאחר שנים של עבודה רבה ומאומצת, ולאחר תגובות רבות מצד לקוחותינו שמעריכים את ההשקעה הרבה בכל משולש ומגש. אנו שמחים על כך שפתחנו את הדלת לפיצריות מישראל להיכנס למגזין היוקרתי בשנים הבאות, כי בישראל ישנן פיצריות מעולות. מבטיח לכולם כי אנו נמשיך לתת את הכבוד המירבי למאכל שאנו חיים, נושמים ואוהבים כל כך - הפיצה".

לה פיאדרה פועלת בשני סניפים והפיצה שלה נעשית בשיטה נאפוליטנית - טאבון אבן שמובער באמצעות טאבון עצים. בשנת 2016 היא פתחה את הפיצריה ברחוב אגרון. השם שלה ניתן כמחווה של השף לאמו, שהינה ממוצא ארגנטינאי.

תגיות:פיצהכשרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה