חדשות בארץ

הנרצח בפיגוע הירי בשומרון: מאיר תמרי הי"ד

מאיר תמרי, אב לשני ילדים קטנים, נרצח בפיגוע הירי בצפון השומרון סמוך ליישוב חרמש בו התגורר. ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן: "הכתובת הייתה על הקיר, היה אפשר למנוע את הפיגוע"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הנרצח בפיגוע הירי שאירע היום (שלישי) סמוך ליישוב חרמש שבצפון השומרון הוא מאיר תמרי, תושב היישוב, אב לשני ילדים בני כשנה ושלוש.

בהודעה שפרסמה המועצה האזורית שומרון נכתב: "מאיר התחתן עם טל, בת היישוב חרמש, והגיע ליישוב חרמש לפני ארבע שנים שם הם מגדלים את ילדיהם. בימים האחרונים הם סיימו לבנות את ביתם, בית שמאיר בנה במו ידיו".

ראש המועצה, יוסי דגן, אמר: "זו בשורה קשה מאוד, הלב נשבר יחד עם כל המשפחה, היישוב ועם ישראל כולו. כואב כל כך להגיד את זה עכשיו, אבל כולנו מבינים. הכתובת הייתה על הקיר. היה אפשר למנוע את הפיגוע הזה".

"הפיגוע התרחש מספר מטרים ממחסום שאם היה פעיל הפיגוע הזה היה נמנע", הוסיף דגן. "התחננו שיחזירו את המחסום, התרענו שנשלם בדם - ולא נענינו. אם ממשלת ישראל לא הייתה נכנעת ללחץ בינלאומי ומסירה את המחסומים הבטחוניים, כולל המחסום הזה, מאיר היה כאן איתנו היום, והערב היה שוב צוחק ומשחק עם ילדיו הקטנים ואשתו טל. אני דורש עכשיו את החזרת המחסומים הבטחוניים. אם חיילים היו עוצרים את המחבל במחסום שעדיין קיים אולם לא מאויש, מאיר היה עדיין איתנו".

מהתחקיר הראשוני של הפיגוע עולה, כי רכב חולף ובו המחבלים עקף את מכוניתו של תמרי וירה לעברו. חובשים ופראמדיקים של מד"א, בשילוב כוח רפואי של צה"ל, העניקו לו טיפול ראשוני. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

כוחות צבא גדולים שהגיעו לזירה פתחו במצוד אחר המחבלים. דובר צה"ל מסר כי "אזרח ישראלי שנפצע מירי הגיע לפני זמן קצר לכניסה ליישוב חרמש. האזרח קיבל טיפול רפואי ראשוני במקום ופונה לבית חולים. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים ופרסו חסמים במרחב".

תגיות:יהודה ושומרוןפיגוע יריצה"לטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה