מעניין

כך תאריכו את חיי המדף של הגלידה בעזרת...ניילון נצמד

אמנם גלידה יכולה להישאר טובה במקפיא במשך זמן רב אך כך אתם יכולים להאריך את חיי המדף שלה בעזרת טריק פשוט

אא

קניתם גלידה ואתם רוצים להאריך את חיי המדף שלה? לפני שניתן לכם את הטריק המדהים שרץ עכשיו ברשת, חשוב שתדעו שגלידה קנויה שכבר פתחנו עלולה להחזיק מעמד פחות מאשר גלידה סגורה שלא נפתחה מעולם. 

אמנם הגלידה הקנויה יכולה להחזיק מעמד עד חודשיים, אך הודות לאוויר שאליו היא חשופה ומכאן גם להתפתחות בקטריות, הדרך קצרה. 

אם החלטתם להכין את הגלידה בעצמכם ומן הסתם לא הוספתם לה חומרים משמרים, סביר להניח שהיא תחזק מעמד כחודש או עד חודשיים, אם כי הטעם שלה ממש לא יהיה אותו דבר אחרי חודש או חודשיים, ולכן חשוב לצרוך אותה תוך פחות מחודש, כדי ליהנות מגלידה טרייה וטעם טעים. 

כמובן שגם הטמפרטורה במקפיא חשובה ולכן חשוב שהיא תהיה נמוכה אך לכל הפחות מינוס 18 מעלות. כמו כן, גם המיקום שבו אנחנו מאחסנים את הגלידה חשוב, שכן רק בחלק האחורי של המקפיא באזור התחתון, הטמפרטורה פחות קרה מאשר בכל שאר חלקי המקפיא. 

אז איך אפשר להאריך את חיי הגלידה בצורה האופטימלית? הטריק לזה לאחר שהגלידה נפתחה הוא לכסות את הגלידה עם ניילון נצמד שאותו מחליפים בכל פעם שפותחים את הגלידה, וכשמעליו המכסה של הגלידה. באופן הזה הגלידה תישאר טרייה וטעימה גם אחרי שלושה חודשים במקפיא. 

אזהרה חשובה:

אם הגלידה הייתה למשך שעה וחצי או יותר בטמפרטורת החדר - אל תקפיאו אותה שוב ואל תצרכו אותה. הסיכוי של גלידה כזו לפתח בקטריות, במיוחד בימות הקיץ, הוא גדול ולכן עדיף לזרוק אותה לפח. 

תגיות:גלידהפשוטטריקחיי מדף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה