חדשות בארץ

נתניהו בירך את ארדואן: "יהי רצון שהיחסים בין מדינותינו ימשיכו להשתפר לטובתנו"

ראש הממשלה בירך את נשיא טורקיה, רג'יפ טאיפ ארדואן, על ניצחונו בבחירות. גם נשיא המדינה שלח אתמול ברכה למקבילו הטורקי: "אני משוכנע שנמשיך לפעול ביחד לחיזוק הקשרים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך היום (שני) את נשיא טורקיה, רג'יפ טאיפ ארדואן, על ניצחונו בבחירות. בברכתו כתב נתניהו: "איחולים לארדואן על בחירתו מחדש. יהי רצון שהיחסים בין מדינותינו ימשיכו להשתפר לטובת שתי מדינותינו".

אתמול, לאחר שארדואן הוכרז באופן רשמי כמנצח בבחירות, בירך אותו נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "ברכותיי לנשיא טורקיה רג'יפ טאיפ ארדואן על ניצחונו בבחירות. אני משוכנע שנמשיך יחד לפעול למען חיזוק והרחבת הקשרים הטובים בין טורקיה וישראל".

נשיא טורקיה המכהן ימשיך בתפקידו חמש שנים נוספות. הוא ניצח את איש האופוזיציה כמאל קיליצ'דראולו, בסיבוב בחירות שני. ארדואן גרף 52.15% מהקולות לעומת 47.85% להן זכה יריבו. הניצחון העניק לארדואן כהונה שלישית ברציפות כנשיא טורקיה.

בנאום הניצחון שנשא שעתיים לפני שוועדת הבחירות הכריזה על ניצחונו, אמר הנשיא הטורקי: "אני רוצה להודות לכל אחד מבני האומה שלנו ששוב נתן בנו אמון, עם האחריות לשלוט במדינה בחמש השנים הבאות. אני מקווה שנהיה ראויים לאמון שלכם כמו שהיינו במשך 20 שנה. נהיה יחד עד הקבר".

תגיות:טורקיהרג'פ טאיפ ארדואןבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה