חדשות בעולם

מצמרר: הזמר לבש מדי נאצים, הישראלים "נקמו" עם דגל ישראל

פעיל ה-BDS רוג'ר ווטרס עלה להופעה עם מדי נאצים והמשטרה פתחה בחקירה. השבוע, הישראלים הגיעו להופעה שלו בפרנקפורט והחליטו לנקום עם דגל ישראל ו"עם ישראל חי"

  • ט' סיון התשפ"ג
רוג'ר ווטרס (צילום: shutterstock)רוג'ר ווטרס (צילום: shutterstock)
אא

המחזה האנטישמי, התגובה הישראלית: הזמר ופעיל ה-BDS רוג'ר ווטרס הגיע להופעה שלו עם תלבושת המזכירה מדי נאצים ועורר זעם רב. זה קרה בשבוע שעבר. הזמר עלה לבמה עם המדים ומשטרת ברלין הודיעה שתפתח בחקירה פלילית נגדו בחשד להסתה.

בהמשך אותה הופעה בברלין, הזמר אף דימה ירי ברובה לקהל. לכן, הישראלים החליטו לנקום: אתמול (ראשון), במהלך ההופעה של מייסד הלהקה פינק פלויד בפרנקפורט, נשלף דגל ישראל.

בתיעוד נראים כמה מהיושבים בקהל כשהם שולפים דגלי ישראל ושרים "עם ישראל חי", תוך כדי מחיאות כפיים. לאחר מכן אחד מאנשי הקהל נכנס לבמה והניף את הדגל. הוא התהלך על הבמה עד שהמאבטחים הוציאו אותו משם.

עוד לפני ההופעה, 400 מפגינים פרו-ישראלים הפגינו מחוץ לה. הם קראו בשמו וצעקו: "הלוואי שלא היית כאן", ואז שלפו דגלי ישראל וכתבו: "עומדים לצד ישראל".

החוקר הראשי במשטרת ברלין, מרטין הלווג, אמר לתקשורת הזרה: "בהקשר שבו הבגדים האלו נלבשו, יש להם את היכולת לאשר, להלל או להצדיק את המשטר הנאצי האלים באופן שפוגע בקורבנותיו ומפר את הסדר הציבורי. לאחר השלמת החקירה המקרה יועבר לתובע הציבורי של ברלין לצורך הערכה משפטית".

תגיות:אנטישמיותרוג'ר ווטרס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה