חדשות בארץ

גלית גוטמן מתנצלת: "לא הייתי מעלה על דעתי להאשים מגזר שלם"

המגישה, שכינתה את החרדים "מוצצי דם", התנצלה בשידור חי על דבריה: "מתנצלת שאנשים נפגעו ממני"

  • ה' סיון התשפ"ג
(צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

שבוע לאחר הסערה הציבורית שחוללה כשכינתה את הציבור החרדי "מוצצי דם", המגישה גלית גוטמן התנצלה הבוקר (חמישי) בשידור חי על דבריה.

"בעקבות דברים שאמרתי והתנצלתי מיד, אבל חשוב לי לשבת כאן בכיסא הזה שבו נאמרו הדברים", אמרה גוטמן בפתח תוכניתה בערוץ קשת 12. "אז קודם כל אני מתנצלת מעומק הלב על סגנון הדיבור שלי, על המילים שהשתמשתי בהן. עשו אולי איזשהו סיבוב כאן, כי ישבנו ודיברנו על התקציב וקרן הארנונה, ודיברתי מדם ליבי על עתיד המדינה, ועל מה שהולך ועל מה שאנחנו משאירים פה לילדים שלנו".

"דיברתי על הפוליטיקאים, לא דיברתי על מגזר שלם", הוסיפה גוטמן וטענה. "לא הייתי מעלה על דעתי להאשים מגזר שלם. הכי עצוב לי שבתוך המדורה הזאת, שגם ככה המדינה רותחת ויש פה מדינה בתוך מדינה ומחאה באוויר, שהייתי זאת שהיה לה את הגפרור ביד והצלחתי ככה להדליק אותו ולהדליק את הסיפור הזה שוב, ואני מתנצלת שאנשים נפגעו ממני. זה באמת לא בא ממקום כזה, זה בא מאהבה גדולה מאוד למדינה – ועל הסגנון יש עוד על מה לעבוד, מה שנקרא".

כזכור, ביום שישי שעבר, במהלך פאנל בתוכנית, אמרה גוטמן: "כמה נטל יכולים לשים על שליש מהמדינה הזו בשביל להחזיק בסוף את כל החרדים האלה שמוצצים לנו את הדם".

היחיד מבין חברי הפאנל שמחה על דבריה של גוטמן היה ברק סרי, יועץ אסטרטגי ומועמד לראשות עיריית אשדוד, שאמר כי זו "אמירה קשה מאוד. לא היינו רוצים שיגידו דברים כאלה על ציבורים אחרים". אולם גוטמן סירבה לחזור בה: "זאת המציאות. יש פה ממשלה חדשה שחולבת את התושבים שלה. מוצצים את הדם, חולבים אותנו. מספיק לשבת פה ולהתייפייף".

בעקבות דבריה של גוטמן, הודיעה הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו בתחילת השבוע כי פתחה בהליך הפרה לכאורה נגד קשת 12. בתום בירור, שנערך בערוץ עם המגישה, נמסר כי היא תתנצל בשידור הקרוב של תוכניתה: "לאור חומרת דבריה של גלית גוטמן בתוכנית הבוקר ששודרה בשישי, נערך הבוקר בירור בקשת. במהלך הבירור הובהר לגלית כי התבטאויות מן הסוג הזה אינן מקובלות בשום דרך ואופן בגוף השידור".

"גוטמן, שהתנצלה כבר על הדברים, ביקשה לעשות זאת בשידור ולהבהיר את הדברים גם לצופי התוכנית. סוכם שהיא תעשה זאת בפתיחת התוכנית הבאה שלה".

גלית גוטמן שחררה את השד האנטישמי – ואולי זה דווקא טוב: הטור של יהודה אייזיקוביץ

תגיות:חרדיםהסתהגלית גוטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה