חדשות בעולם

סגן שר המדע של רוסיה מת בפתאומיות לאחר שגינה את פוטין

פוליטיקאי בכיר מת באופן מסתורי לאחר שהעביר ביקורת על הפלישה הרוסית לאוקראינה. "אף אחד לא יכול להגיד כלום. מי שאומר נמחץ מיד כמו תולעת", אמר לחברו

  • ג' סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סגן שר המדע של רוסיה, פיוטר קוצ'רנקו, מת באופן מסתורי בגיל 47, ככל הנראה על ידי הרעלה, לאחר שהעביר ביקורת על הפלישה לאוקראינה.

קוצ'רנקו מת במהלך טיסה בחזרתו מקובה למוסקה. המטוס ביצע נחיתת חירום בדרום רוסיה, והרופאים ביצעו בקוצ'רנסקו החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. משפחתו אמרה כי מותו היה קשור למצב לבבי, אך הוסיפה כי גופתו לא נבדקה על ידי פתולוגים. גופתו של קוצ'רנקו צפויה להינתח ביום רביעי (24 במאי), כך דיווח ה'דיילי מייל'.

העיתונאי העצמאי רומן סופר כתב בטלגרם כי שוחח עם קוצ'רנקו כמה ימים לפני שהוא עצמו שעזב את רוסיה מסיבות ביטחוניות בעקבות הפלישה בשנה שעברה, וכי הם שוחחו על התוכניות לעזוב את רוסיה ועל התסכולים שלהם בגלל הפלישה לאוקראינה.

סופר טען שהשר אמר לו לעזוב ולהציל את משפחתו. הוא אמר "בעוד שנה לא תכיר את רוסיה בכלל. אתה עוזב ועושה את הדבר הנכון". כשנשאל אם הוא מתכנן לעזוב בעצמו, קוצ'רנקו אמר: "זה כבר לא אפשרי לעשות זאת. הם לוקחים לנו את הדרכונים".

כשנשאל קוצ'רנקו איך הוא מסתדר ברוסיה, הוא השיב: "אני לוקח תרופות נוגדות דיכאון ותרופות הרגעה במקביל, וזה לא עוזר הרבה. אף אחד לא יכול להגיד כלום. מי שאומר נמחץ מיד כמו תולעת".

תגיות:רוסיהפוטין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה