חדשות בעולם

מול הבית הלבן: נסע עם דגל נאצי והתנגש במחסום

האירוע החריג התרחש לפנות בוקר, נהג המשאית נעצר על ידי השירות החשאי שחושד כי ניסה להתנגש במחסום בכוונה. המשטרה שלחה רובוט וזה מה שנמצא בתוך המשאית

  • ג' סיון התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

נהג משאית התנגש לפנות בוקר (שלישי) במחסום מול הבית הלבן, תוך שהוא מחזיק ברכבו ב"דגל נאצי". הנהג נעצר על ידי השירות החשאי בחשד שהתנגש במחסום בכוונה. לפי עדי ראייה והתיעוד שהופץ ברשתות, הנהג התנגש פעמיים במחסום וניסה לפרוץ אותו בכוח.

לפי הדיווחים בארה"ב, האירוע התרחש בפארק לפאייט ליד הבית הלבן, סביב השעה 21:40 (שעון ארה"ב). הרכב המסחרי ששייך לחברת משאיות התנגש במחסום שעשוי מתכת. הסוכנות הממשלתית שאחראית על ביטחון הנשיא מסרה כי ייתכן שהנהג עשה זאת בכוונה.

לאחר מעצר הנהג, רובוט חבלה פתח את הדלת האחורית של המשאית, מחשש למטען, אבל לא נמצא שם כזה. לפי הדיווחים, נמצא בתוך המשאית דגל נאצי. בתמונות מהזירה הוא נראה מונח על הכביש מחוץ למשאית, לצד פריטים נוספים.

בעקבות האירוע הורה השירות החשאי לסגור כמה רחובות באזור הבית הלבן. ראוי לציין כי בשנים האחרונות אמצעי האבטחה השתפרו בעקבות חשש מפיגועים באזור. בשנה שעברה שדרג השירות החשאי את הגדרות מסביב למעון. בחודש שעבר דווח כי פעוט חדר את הגדר דרך הרווח בין עמודי המתכת. ב-2021 למשל, לא רחוק מהבית הלבן דרס נהג מכונית שני שוטרים ורצח אחד מהם.

 

תגיות:דגלהבית הלבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה