חדשות בארץ

מנכ"ל התעשייה האווירית: תהליך הפיתוח של מערכת ההגנה חץ 4 נמצא בשלב מתקדם

המנכ"ל בועז לוי ציין כי מערכת חץ 3 תימכר ככל הנראה לגרמניה, ומספר מדינות נוספות הביעו עניין ברכישה: "הטכנולוגיה שקיימת אצלנו היום מאפשרת להעביר את שדה הקרב לצד של האויב"

(צילום: יוסי זליגר / פלאש 90)(צילום: יוסי זליגר / פלאש 90)
אא

מנכ"ל התעשייה האווירית לישראל, בועז לוי, התייחס היום (שני) לעליונות הטכנולוגית הישראלית, שבאה לידי ביטוי במבצע "מגן וחץ".

על פי דיווח בערוץ 7, לוי השתתף בכנס של המכון למדיניות ואסטרטגיה באוניברסיטת רייכמן ואמר: "אנו לאט לאט רואים איך העליונות הטכנולוגית נכנסת ומכריעה את הקו, הטכנולוגיה מכתיבה את שדה הקרב העתידי והטכנולוגיה שקיימת אצלנו היום, מאפשרת להעביר את שדה הקרב לצד של האויב".

"מה שאנחנו רואים בעזה זה קדימון למה שיהיה בעתיד, המלחמה תהיה במישור של היריב. אם אני רוצה לפעול 1,600 ק"מ מפה, הדבר הראשון שאני צריך זה חוזי וחוזי יש לנו ללא ספק בעזרת לוויינים שאנחנו מציבים בחלל, ואני מזכיר לכולם ששיגרנו השנה 3 לווייני תצפית. השילוב שלהם ביחד נותן לנו הערכת מצב מאוד טובה שמאפשרת למקבלי ההחלטות לדעת מה קורה באזור שלנו ואיפה לכוון את הכלים".

כזכור, בפברואר 2021 הודיעה התעשייה האווירית כי החלה לפתח את מערכת ההגנה האווירית חץ 4.

לשאלה באיזה שלב נמצא הפיתוח השיב לוי: "חץ 4 נמצא בתהליכי פיתוח מתקדמים". מנכ"ל התעשייה האווירית חשף שמספר מדינות פנו בבקשה לרכוש את מערכת החץ 3, וישנה התקדמות במשא ומתן מול צבא גרמניה: "האמריקאים שותפים למשא ומתן והחוזה עתיד להיחתם בתוך כשלושה חודשים. מדינות נוספות הביעו עניין לרכוש את המערכת".

תגיות:התעשייה האוויריתחץ 4

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה