חם ברשת

העיתונאית התנצלה: "למדתי מהחרדים ומצאתי בהם נחמה. סליחה"

אחרי שביקרה את החרדים, דנה ספקטור צייצה בסוף השבוע כי היא מתנצלת ודבריה לא הובנו נכון: "סליחה אם בטעות יצא שפגעתי בחרדים בתקופה כל כך רגישה ומכאיבה שבה כולם מתקיפים אותם"

  • א' סיון התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הציבור החרדי סופג לא מעט מהלומות לאחרונה. ברשת יש לא מעט דיווחים על חרדים שהותקפו ברחוב רק בגלל היותם חרדים, ובפוליטיקה המפלגות החרדיות עומדות במרכז בשל נושא התקציב. הנושא הזה עולה לדיון גם ברשתות החברתיות, שם מפורסמים רבים מביעים את דעתם, חלק דווקא מזדהה עם המגזר החרדי שסופג מכל עבר.

העיתונאית דנה ספקטור, שאינה נמנית עם המגזר הדתי או החרדי, צייצה בסוף השבוע כי דברים שכתבה לאחרונה התפרשו כפגיעה במגזר החרדי ועל כך היא מתנצלת.

הסיפור הזה החל בשרשור של ספקטור על היחס כלפי נשים במרחב הציבורי. ספקטור מכוונת בעיקר על כך שתמונותיהן של נשים נמחקות מהאוטובוסים ומשלטי פרסום. "אין לי שום דבר נגד הציבור המאמין. אני הכי בעד. רק נגד זה. המחיקה שבחוץ".

אחת הגולשות הגיבה, מה שגרם לספקטור להביע את עמדתה. לכן, היא העלתה ציוץ נוסף וכתבה: "רציתי לבקש סליחה אם בטעות יצא שפגעתי בחרדים בתקופה כל כך רגישה ומכאיבה שבה כולם מתקיפים אותם". היא הבהירה כי הטענות הם בעיקר למה שהם מגדירה כ"קיצונים נדירים" ש"מעוותים מבחינתי דברי תורה". היא הוסיפה כי "אני חייבת לאנשים מאמינים המון. למדתי מהם ומצאתי בהם נחמה. סליחה".

תגיות:חרדיםדנה ספקטור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה