חם ברשת

השחקנית בפוסט מרגש: "בני, שובה את הלב בצניעות. שהשם ישמור עליך"

חן אמסלם פרסמה פוסט שהפך ויראלי, עקב יום הולדתו של בנה השני, בן השנה. "שתהיה בריא בנפש ובגוף מאושר ושמח בחלקך, שהשם ישמור מכל משמר. כמה כיף שהגעת לעולם". היא זכתה לתגובות רבות ברשת

  • כ"ז אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השחקנית חן אמסלם הצליחה לרגש את הרשת. פוסט שפרסמה על בנה הפך לויראלי ביממה האחרונה. אמסלם היא אם לשניים, לפני שנה נולד בנה השני שקיבל את השם המיוחד הירו (גיבור). אתמול הוא חגג יום הולדת ראשון והאם, שזכתה לאלפי תגובות ברשת, איחלה מזל טוב בדרך מרגשת במיוחד.

"יום הולדת שמח לאהוב שלי", כתבה אמסלם והודתה כי היא מתפקדת באופן מוזר כשהוא בסביבה. "אתה שובה את הלב בצניעות ובחיוך הכי מתוק בעולם. אני אוהבת לישון איתך ולקום איתך מחובקת אני אתה אבא ולאבי, אני אוהבת שאתה אובססיבי אליי".

הפוסט, כאמור, זכה לתגובות רבות. העוקבים שלה כתבו כי מדובר באחד הפוסטים המרגשים שקראו. אמסלם, אשתו היוצר מאור זגורי, הודתה להם ובהמשך כתבה לילד ברכה ליום ההולדת: "שהחיים יאירו עליך מכל כיוון. שתהיה בריא בנפש ובגוף מאושר ושמח בחלקך, שתמיד תחייך את החיוך הענק שלך ושהשם ישמור עליך מכל משמר. כמה כיף שהגעת לעולם".

אמסלם אמנם לא מגדירה את עצמה כדתייה - אבל היות והיא מגיעה ממשפחה מסורתית, היא לא מדליקה אש בשבת, שומרת כשרות ולאחרונה אף קיבלה על עצמה שלא לעבוד יותר בשבת. "עד לפני שנה־שנתיים לא הייתה אפשרות לבקש בחוזה דבר כזה", הדגישה לאחרונה.

עם הזמן וככל שיותר ויותר שחקנים מצאו מנוחה אמיתית ביום השבת - הדבר השתנה. "לשמחתי, היום יש הרבה שחקנים שלקחו על עצמם לא לעבוד בשישי בערב, וסללו לי את הדרך".

תגיות:חם ברשתחן אמסלם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה