חדשות בעולם

גנבים עם תושייה: שכרו מלון שלם כדי לחפור מנהרה ולהגיע ל...צינור נפט של תאגיד לאומי

שמונה חברי כנופייה שאחד מהם עבד בתאגיד לאומי לאספקת נפט בקוריאה, שכרו מלון שלם ובנו תחתיו מנהרה ארוכה במשך חודש כדי לגנוב נפט מהצינור שעליו בניין המלון יושב

אא

תקרית מוזרה ומדאיגה אירעה השבוע בדרום קוריאה, בעיר צ'ונגג'ושי, לאחר ששמונה אנשים התחזו לאנשי עסקים שהגיעו לקנות מלון וביקשו לשכור אותו קודם הקנייה, כדי לבדוק אותו. 

השמונה ידעו כי בית המלון 'יושב' על צינור נפט ששייך לתאגיד לאומי, ותכננו לחפור מנהרה מתחת לבניין המלון, לא פחות ולא יותר - כדי לגנוב נפט. 

בחקירתם סיפרו השמונה כי השכירו את המלון לחודש בעלות של כ-3,300 דולר (שהם 4.5 מיליון במטבע המקומי וון) וכי למרבה הפלא - הצטיידו בציוד פשוט כמו מוקשים ואתי חפירה, כדי לחפור את המנהרה בדרך לצינור. חודש שלם חפרו השמונה מתחת לבית המלון מנהרה באורך של כ-10 מטרים. 

"אם הם היו מתקדמים רק עוד 30 ס"מ, הם היו מגיעים לצינור הנפט. עצרנו אותם ממש בזמן", אומרים כעת במשטרה המקומית של דרום קוריאה. "התברר שמנהיג הכנופייה העבריינית הוא עובד לשעבר של תאגיד הנפט, והוא זה שתכנן את פרטי התוכנית. השמונה תכננו למכור את הנפט לתחנות דלק ולהתחלק ברווחים. החקירה נגד המעורבים במעשה נמשכת, ואנו נמצה איתם את הדין בכל האמצעים העומדים לרשותנו".

עוד נאמר בתקשורת המקומית כי החשודים לא ניסו להכחיש את הטענות נגדם, הודו בחקירה בהכל ובקרוב יוגש נגדם כתב אישום. 

תגיות:קוריאהמלוןגנביםנפט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה