חדשות יהדות

הגר"י זילברשטיין לילדי השומרון: "שתזכו להפריח את השומרון בזכות לימוד התורה שלכם"

הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה, נפגש עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ועם 50 מילדי השומרון וסיים יחד איתם את סדר קדשים

  • כ"ו אייר התשפ"ג
(צילום: פנחס פלינקר)(צילום: פנחס פלינקר)
אא

כ-50 ילדים הלומדים בתלמודי התורה אחר הצהריים של תנועת "שיבת ציון" בשומרון הגיעו, יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, למעמד סיום סדר "קדשים" בחדרו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה.

באופן יוצא דופן ובניגוד למנהגו, הרב זילברשטיין, שבדרך כלל נפגש עם מבקרים מעבר למחיצה בשל החשש לקורונה, הביא את הילדים אליו, שר איתם ועודד אותם.

הרב התרגש לראות את ילדי השומרון שזכו לסיים את סדר קדשים, ואמר: "שתזכו להפריח את השומרון בתורה שלכם. אין לי מילים מה להגיד לכם, זכיתם זכות עצומה לסיים את כל סדר קדשים. אנחנו אוהבים אתכם".

לאחר מכן שרו ילדי השומרון את הניגון "מה אהבתי תורתך" יחד עם הרב במשך דקה ארוכה, כשהוא שר עמם ומעודד את שירתם.

בסיום המעמד הודה דגן לרב על קבלת הפנים החמה, ואמר: "אני מודה על הזמן שהקדיש הרב לבני השומרון, זה מחזק אותנו ונותן לנו כוח להמשיך ולהפריח את השומרון בתורה ובחינוך". כן העניק דגן לרב בקבוק יין תוצרת השומרון.

הגאון זילברשטיין חיזק את דגן על עמידתו האיתנה לימין מפעלות התורה בשומרון, העניק לו ספר עם הקדשה בכתב ידו, ובירך אותו בברכת ברכה והצלחה בעשייתו הברוכה.

עם סיום המעמד ביקש הרב זילברשטיין להעניק ספר באופן אישי לבנו של הקדוש רזיאל שבח הי"ד, שנרצח בפיגוע ירי לפני מספר שנים בשומרון.
תגיות:תורההרב יצחק זילברשטייןהשומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה