חדשות בארץ

ח"כ מיכאלי בירכה את איימן עודה שפרש, וחטפה: "לכי איתו – אתם מתאימים"

ח"כ עודה הודיע על פרישה, יו"ר העבודה ח"כ מיכאלי בירכה אותו וחטפה ברשת. ח"כ גוטליב ירתה: "עד שהגעתי חשב שהוא בעל הבית. לך, זה לא הבית שלך"

  • כ"ו אייר התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ח"כ איימן עודה, יו"ר מפלגת חד"ש, הודיע אמש (שלישי) על החלטתו לפרוש מהפוליטיקה לאחר פיזור הכנסת ה-25 - מה שגרם לסערה ברשת. "חלק מתפקידו של משרת ציבור הוא לדעת מתי לקחת צעד אחורה כדי להסתכל על התמונה הגדולה", אמר. "קיבלתי היום את אחת ההחלטות הקשות בחיי: בסיום הקדנציה הזאת לא אתמודד בבחירות הבאות לכנסת''.

הפרישה זכתה לתגובות מכל קצוות הקשת הפוליטית. אחת התגובות הייתה של חברת הכנסת טלי גוטליב מהיכוד, שבירכה על החלטתו של עודה לפרוש. "איימן עודה התהלך בכנסת כמו בעל הבית, עד שהגעתי", אמרה. ''הזכרתי לו בכל נאום שלו שהוא תומך טרור ומהלל שהידים. צעקתי עליו כשהעז לקרוא לחיילי צה"ל רוצחים, והוא לגמרי שתק. כששאלתי אותו במליאה למה לא חוקרים את העברת הכספים על ידו לרשות כשהוא מסתתר מאחורי החסינות. לך. זה לא הבית שלך. מעולם לא היה".

מה שעורר סערה בכנסת הייתה הברכה של יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי לעודה: "איימן הוא אדם ששלום ושוויון הם מטרת העל שלו". הגולשים נותרו המומים והגיבו במתקפה על מיכאלי. בין היתר כתבו לה: "לכי הביתה – הפכת מפלגה היסטורית לשום דבר" ו"לכי איתו – אתם מתאימים".

תגיות:כנסתאיימן עודהמרב מיכאליטלי גוטליב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה