חדשות בארץ

אדלשטיין: "מנסים להימנע מפגיעה בחפים מפשע. המחבלים מסתתרים מאחורי ילדים"

נציגויות ישראל בחו"ל קיבלו הנחיה להיערך להסברה רחבה של הפעילות בעזה, עם דגש על הדיפת הטענות לפגיעה באזרחים. יו"ר ועדת החוץ והביטחון: "מנסים בכל דרך אפשרית להימנע מפגיעה בחפים מפשע"

(צילום: עטיה מוחמד / פלאש 90)(צילום: עטיה מוחמד / פלאש 90)
אא

נציגויות ישראל בחו"ל קיבלו היום (שלישי) הנחיה להיערך למבצע הסברה, כדי להדוף את טענות הפלסטינים על הרג אזרחים תמימים, בהתקפות חיל האוויר ברצועת עזה.

התקשורת הערבית התמקדה, כמו גם ארגונים אנטי-ישראלים במערב, במותם של 13 בני אדם, בהם ארבע נשים וארבעה ילדים ופציעתם של 20 בני אדם, מהם שלושה ילדים ושבע נשים. זאת, תוך התעלמות מהעובדה שהתקיפה של צה"ל בוצעה נגד בכירים בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי שהיו מעורבים בפיגועים נגד ישראלים.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, התייחס לכך בדיון של הוועדה בכנסת: "כבר הוכחנו בעבר שאנחנו עובדים באופן מקצועי ומנסים בכל דרך אפשרית להימנע מפגיעה בחפים מפשע. זה לא מדע מדויק ולפעמים גם זה קורה, וזה קורה בראש ובראשונה מכיוון שהמחבלים הארורים מוצאים כל דרך להסתתר מאחורי ילדים, נשים וחפים מפשע. חשוב שהם ידעו שאין שום תעודת ביטוח ושהם לא יוכלו להסתתר כי ידם הארוכה של צה"ל וכוחות הביטחון תשיג אותם".

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, המבקר באיטליה, התייחס לתקיפת צה"ל ברצועת עזה הלילה, ואמר במהלך דיון בוועדות החוץ והביטחון של הפרלמנט האיטלקי: "בכירי הג'יהאד האסלאמי שסוכלו היו עסוקים בפעולות טרור נגד ישראל ואזרחיה בחסות איראן. ישראל פתחה נגדם במבצע כדי להשיב את השקט לתושבי ישראל ולמנוע הסלמה ביטחונית. כל טרוריסט שפועל נגד ישראלים או יהודים חייב לדעת שדמו בראשו ויומו יגיע".

תגיות:עזהיולי אדלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה