חדשות בארץ

חוסלו המחבלים שביצעו את הפיגוע באבני חפץ, צ’ארלס השלישי הוכתר למלך בריטניה: סיכום חדשות השבת

ילד בן 7 מגוש עציון נעקץ על ידי עקרב ופונה לבית החולים במצב קשה, צה"ל חיסל את המחבלים שביצעו את פיגוע הירי באבני חפץ: קבלו את סיכום חדשות השבת

  • ט"ו אייר התשפ"ג
אא

ילד בן 7 מגוש עציון נעקץ על ידי עקרב ופונה לבית החולים במצב קשה: הילד נעקץ ככל הנראה בחצר ופיתח תגובה אלרגית חריפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים.

צה"ל חיסל את המחבלים שביצעו את פיגוע הירי באבני חפץ: המחבלים חמזה קריוש וסאמר אל שאפי, מזוהים עם הג'יהאד האיסלאמי ולפי החשד תכננו לבצע פיגועים נוספים בזמן הקרוב.

המלך צ'ארלס הוכתר היום למלך בריטניה, באירוע חגיגי שהחל עוד בשעות הבוקר. לאחר הטקס המסורתי, שם הונח הכתר המלכותי על ראשו של המלך ומיד אחר כך קראו כולם "קל ברך את המלך", הלך המלך צ'ארלס עם רעייתו המלכה קמילה למרפסת, שם נופפו בשלום להמונים. מנהיגי העולם בירכו את הזוג המלכותי, ביניהם ראש הממשלה בנימין נתניהו שצייץ: "יחד עם כל אזרחי ישראל, רעייתי שרה ואני שולחים את ברכותינו החמות למלך צ'ארלס השלישי ולמלכה קמילה עם הכתרתם ההיסטורית. יהי רצון שמעמד זה יציין התחזקות נוספת בקשר העמוק בין שני עמינו". נשיא ארה"ב ג'ו ביידן כתב: "הידידות המתמשכת בין ארה"ב לבריטניה היא מקור כוח לשני העמים שלנו. אני גאה שהגברת הראשונה מייצגת את ארצות הברית לאירוע היסטורי זה".

תחזית מזג האוויר

יום ראשון: מעונן חלקית. צפוי גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה. עד שעות הצהריים ייתכנו סופות רעמים בודדות, בעיקר בצפון. תחול ירידה נוספת בטמפרטורות והן תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה.

יום שני: מעונן חלקית עד מעונן. עדיין צפוי גשם מקומי, ברובו קל, בצפון הארץ ובמרכזה. הטמפרטורות יוסיפו להיות נמוכות מהרגיל לעונה.

יום שלישי: מעונן חלקית עד בהיר. תחול עליה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ.

יום רביעי: מעונן חלקית בעננות בגובה רב. תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות, בעיקר בהרים ובפנים הארץ, שם הן תהיינה מעט גבוהות מהרגיל לוענה. בשעות אחה"צ ינשבו רוחות צפוניות ערות לאורך מישור החוף.

תגיות:עקרבחדשות השבתצ'ארלס השלישי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה