חדשות בעולם

רוסיה מאשימה: מל"טים אוקראיניים ניסו להתנקש בחייו של הנשיא פוטין

דובר הקרמלין הצהיר כי שני מל"טים ממולכדים, שנמצאים בשימוש הצבא האוקראיני, הושמדו הלילה בקרבת הקרמלין. לא היו נפגעים. בשבוע שעבר דווח על ניסיון נוסף להתנקש בחייו של הנשיא הרוסי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

דוברות הקרמלין הרוסי האשימה היום (רביעי) את אוקראינה בשיגור מתקפת מל"טים על מעונו הרשמי של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, במוסקבה, במטרה להתנקש בחייו. בשבוע שעבר דיווח העיתון הגרמני "בילד" על ניסיון נוסף לפגוע בפוטין בשיטה דומה, בעת שביקר במפעל הסמוך לעיר הבירה הרוסית. בשני המקרים המל"טים התרסקו והניסיון נכשל.

הקרמלין מסר לסוכנות הידיעות "אינטרפקס" כי "הנשיא פוטין לא היה במשכנו הרשמי בעת המתקפה שאירעה הלילה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק". המתקפה בוצעה באמצעות שני מל"טים, ומערכת ההגנה האווירית של צבא רוסיה פגעה בכלי הטייס והשמידה אותם.

גורם בלשכתו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הכחיש את טענת רוסיה כי קייב ניסתה לתקוף את הקרמלין ולהתנקש בחייו של פוטין.

כאמור, בשבוע שעבר דווח בתקשורת הגרמנית על תקיפת מל"טים, שנועדה להתנקש בחייו של הנשיא הרוסי ויוחסה לביון האוקראיני. רחפן, שצויד ב-17 קילוגרמים של חומר נפץ, התרסק קילומטרים ספורים ממפעל בו שהה פוטין.

תגיות:רוסיהפוטיןניסיון התנקשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה