חדשות בארץ

מהומה ברשת: מעריצי הוופל לימון דורשים להחזירו למדפים

בקהילת אוהבי הוופל המסורתי מתארגנים למחאה: הוופל האהוב לא חזר למדפים מאז פרשת הסלמונלה, ובעלית לא מתכוונים לייצר אותו. מה השלב הבא במחאה?

  • י"ב אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אנשי העולם מתחלקים לשניים: אלה שאוהבים ופל לימון ואלה שסולדים ממנו. בימים האחרונים, החלה מחאה גדולה ברשת: חברי קהילת הפייסבוק שאוהבים ופל לימון פנו לחברת עלית, וטענו כי המוצר טרם חזר למדפים.

הרשת גועשת. חלק מהאנשים לא מבינים מדוע צריך בכלל להחזיר אותו למדפים, אבל את אוהבי הופל לימון זה לא ממש מעניין. הם דורשים להחזירו לאחר שהפסיקו את הייצור שלו מאז פרשת הסלמונלה.

"חיכיתי, חיכיתי, פסח עבר, כמעט כל המוצרים של עלית שנעלמו מהמדפים אחרי פרשת הסלמונלה חזרו, ורק מה שאנחנו מכירים כוופלים לימון בוששו להגיע", כתב חבר הקהילה אורן בס. "שינסתי מותניי ופניתי לשירות הלקוחות שלהם. ובכן, אשר יגורנו בא לנו. הם אומרים שאין בכוונתם לשוב לייצר ופלים לימון. אלא אם כן תהיינה מספיק פניות של לקוחות שיראו עניין במוצר. אז קדימה, חברים, לעבודה".

מכאן - המחאה התרחבה. אוהבי הוופל לימון לא מתכוונים לוותר. הם רוצים את הוופל בצורת המלבן בחזרה. גולשת נוספת צייצה כי "בלי לצאת חמוצים, רק רצינו לעדכן ש'בפלות' (וופלים ארוכים של עלית) בטעם לימון חזרו למדפים לפני כשבוע". המוחים לא ראו אותם. הם עדיין כועסים ומתכוונים "ללכת עד הסוף", לדבריהם. הם רוצים את הוופל הקצר והמוכר, ולא את הגרסה האחרת.

תגיות:וופליםעלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה