ונשמרתם

ויראלי: פתחה מלפפונים חמוצים ומצאה בתוכם - עקרב מת

"בהתחלה הייתי בטוחה שזה מלפפון חמוץ שהתקלקל והשחיר": מצאה עקרב מת בתוך קופסה של מלפפון חמוץ. איך זה קרה?

(קופסת המלפפונים בצילום מסך שנלקח מתוך הסרטון)(קופסת המלפפונים בצילום מסך שנלקח מתוך הסרטון)
אא

מה הסיכויים שעקרב יימצא בתוך קופסת שימורים? תאמינו או לא, אבל זה בדיוק מה שקרה לאחרונה לשיר תורג'מן עוז, שמצאה בפחית של מלפפון חמוץ - עקרב מת. "בהתחלה הייתי בטוחה שזה מלפפון חמוץ שהתקלקל והשחיר", היא משחזרת את הרגע שבו פתחה את הקופסה, לקחה לעצמה מלפפון אחד והתכוונה להעביר את יתר המלפפונים אל תוך קערה. 

רק כשהתבוננה מקרוב יותר - הבינה את גודל הזוועה. 

"היה שם עקרב כבוש ומת", היא מתארת בחלחלה בראיון ל'מאקו', ומספרת שהיה זה באמצע מסיבת רווקים לאחיה. כשאורחיה ראו זאת, הם העלו סרטון הזוי במיוחד לרשתות החברתיות, שעד מהרה הפך לויראלי. "כל אחד מהנוכחים צילם את תוכן הקופסה, והשארנו אותה בצד", משחזרת תורג'מן. "לא זוכרת אפילו למה. את המים רוקנתי בהתחלה, ואת המכסה זרקתי לפני שבכלל הסתכלתי מה יש בפנים".

נציגים של 'בית השיטה' אמרו בתגובה כי מרגע שנחשפו לסרטון - הם מטפלים ומבררים ביחד עם המתלוננת על הפרטים - אלא שהקושי כרגע הוא בכך שהקופסה כבר נזרקה לפח. "לא ניתן היה לבדוק את הקופסה עצמה כי היא נזרקה לאשפה סמוך לאירוע. חברת בית השיטה מתגאה באיכות מוצריה וגם באיכות השירות הניתן ללקוחותיה. הסרטון המדובר הוסר לבינתיים עד שיתבררו הפרטים וכדי שנוכל לבחון את התלונה לעומק. ייתכן שהפרסום הנ"ל חוטא לאמת ואף צפוי להסב נזקים כבדים לחברת בית השיטה, היות ולא ניתן להוכיח".

תורג'מן, אם לשלושה ילדים קטנים - סיפרה כי "לא הייתה לנו שום כוונה לדרוש פיצוי או לאיים בהפצת הסרטון בשביל לייקים. רציתי לצלצל אל בית השיטה להזהיר שיערכו בדיקה במפעל, אבל לא שמרנו את הקופסה. כוונתי בסרטון הייתה להזהיר את הציבור, זה הכל. כמו שהיה עם הסיפור של סנפרוסט, ומאז אני באמת בודקת את התכולה שבשקיות בשבע עיניים לפני השימוש. ככה גם כאן, חובת ההוכחה היא עליהם ולא עליי", היא מסכמת. 

תגיות:ונשמרתםעקרבאוכלכשרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה