חדשות בארץ

בושה: נטלי דדון לא הורשתה להיכנס לבית קפה בשל דעותיה הימניות

אושיית הרשת סולקה על ידי הבעלים וכתבה: "לאן עוד נגיע, לאן? כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי. בטח שלא בשל דעותיי". לאחרונה צידדה ברפורמה וקראה להגיע להפגנת המיליון

  • י' אייר התשפ"ג
(צילומים: shutterstock, שלומי כהן / פלאש 90)(צילומים: shutterstock, שלומי כהן / פלאש 90)
אא

אושיית הרשת נטלי דדון ידועה כמי שמשמיעה לאחרונה את דעותיה הפוליטיות והיא משתייכת לצד הימני של המפה. אלא שכעת, מתברר כי היה מי שלקח את העניין הזה צעד אחד קדימה.

אושיית הרשת חשפה אמש (ראשון), כי בעלי בית קפה בתל אביב סילק אותה מהמקום בשל דעותיה. "לאן עוד נגיע, לאן?", כתבה. "כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי. בטח שלא בשל דעותיי. באמצע יום צילום, אני וצוות ההפקה עצרנו להזמין קפה בבית קפה בתל אביב (אינני מעוניינת להעניק לו פרסום כאן)", ואז צירפה סרטון של בעל המקום שמגרש אותה ומנמק את החלטתו.

"זה עסק פרטי שלי, אני יכול לעשות מה שאני רוצה", אמר. "אין נגד החוק, עושה מה שאני רוצה. כאלה אנשים אני לא רוצה להכניס". דדון הסבירה כי הדבר מנוגד לחוק אולם הבעלים לא ממש השתכנע. "אז איך אני עובד 20 שנה?", הוסיף. "מסתבר שאני עושה משהו טוב, אני מסנן את האנשים שאני לא רוצה".

דדון השמיעה לאחרונה את דעותיה לגבי עניין הרפורמה המשפטית. בין היתר קראה בסוף השבוע להגיע להפגנת המיליון בירושלים, ואף נאמה בה: "אני קוראת לכן, לכל הנשים – לבוא למפגן המיליון, ולהשתתף במיצג נשי עוצמתי שיגלה את המלכות של נשות ישראל. ולא כמו שמספרים לכן – שפחות אנחנו ממש לא. אנחנו נשים חזקות. ההיסטוריה היהודית מלאה בנשים כמונו, נביאות ולביאות. אנחנו בוחרות וגאות להיות חלק ממורשת ישראל ותורת ישראל. אני מחכה לכן, לבושות בלבן, יחד".

השר ישראל כ"ץ הגיב בטוויטר להחרמתה של דדון על ידי בעל בית הקפה: "בושה וחרפה. להחרים אותה רק כי היא תומכת בימין. ‏בתקופת כהונתי כשר אוצר בזמן הקורונה, בעלי המסעדות ובתי הקפה בתל אביב ביקשו וקיבלו סיוע נרחב שהציל אותם מקריסה ופשיטת רגל. לא עשינו סלקציה, סייענו לכולם!".

תגיות:בית קפהנטלי דדוןהרפורמה המשפטיתהפגנת המיליון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה